De klassieker: Feyenoord - Ajax

G

Gast

Guest
Het is wel belangrijk. Anders ben je na vandaag beker + europa kwijt en heb je 3 topwedstrijden verloren nationaal. Dat zijn slechte scores.

Ik denk niet dat de Boer ontslagen gaat worden zolang hij op koers ligt voor de titel.
Een uitwedstrijd bij Feyenoord kun je nou eenmaal verliezen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vier titels en een tweede plaats. Dan word je niet ontslagen zolang je gewoon bovenin meedoet.
 

Kevah

New member
Ik denk niet dat de Boer ontslagen gaat worden zolang hij op koers ligt voor de titel.
Een uitwedstrijd bij Feyenoord kun je nou eenmaal verliezen.

Maar niet 2x achter elkaar. Niet als je constant onbegrijpelijke wisselt. Niet als je europees pas 3 punten uit 4 wedstrijden pakt tegen deze tegenstanders.
 

Abubakari

Well-known member
Nou, van die opstelling wordt mijn vertrouwen ook niet groter.
kevah zei:
Uit betrouwbare bron vernomen gaat het publiek zich dan behoorlijk roeren.
Welk publiek? Dat wat in het lege uitvak zit?

Maar niet 2x achter elkaar. Niet als je constant onbegrijpelijke wisselt. Niet als je europees pas 3 punten uit 4 wedstrijden pakt tegen deze tegenstanders.

Het zal een bittere pil zijn voor jou en je betrouwbare bron en het legertje mayonaisepubers wat in opstand komt, maar de Boer zit ondanks alles gewoon stevig in het zadel bij Ajax.
 
Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
�� En dan commentaar hebben op Feyenoord supporters die blij zijn met een overwinning op Ajax terwijl het 'maar' een bekerwedstrijd is. Volgens mij begrijp jij dat eigenlijk heel goed Zwammy, misschien is jouw afkeer tegen Feyenoord nog wel groter dan de afkeer tegen Ajax van de gemiddelde Feyenoorder.

Als hij op een bepaalde manier commentaar kan leveren op Feyenoord doet hij dat ook. Dan staat meneer vooraan. Die opmerking na de bekerwedstrijd kwam ook alleen maar omdat hij een schijthekel heeft aan Feyenoord. Bij iedere andere club had je hem niet gehoord.

Tja.

Haha heerlijk. Wanneer je niet voor Ajax of Feyenoord bent mag je je eigenlijk niet mengen op dit forum want dan heb je blinde haat :sad:

Blinde haat wil ik het niet noemen, meer sneu volk wat zich vrijwel overal misdraagt en de schuld bij alles behalve hunzelf neer te leggen, een beetje de Moslims van Nederland. Ik heb volgens mij rechten om in wedstrijdtopics van Feyenoord te komen en vertellen dat ik hoop dat de tegenstanders winnen, mocht je daar niet tegen kennen gebruik lekker de negeerknop.

En om het in de woorden van JFK te houden:

Ik gun het legioen alles behalve zuurstof.

Hup Ajax :duim:
 

Abubakari

Well-known member
Haha heerlijk. Wanneer je niet voor Ajax of Feyenoord bent mag je je eigenlijk niet mengen op dit forum want dan heb je blinde haat :sad:

Blinde haat wil ik het niet noemen, meer sneu volk wat zich vrijwel overal misdraagt en de schuld bij alles behalve hunzelf neer te leggen, een beetje de Moslims van Nederland. Ik heb volgens mij rechten om in wedstrijdtopics van Feyenoord te komen en vertellen dat ik hoop dat de tegenstanders winnen, mocht je daar niet tegen kennen gebruik lekker de negeerknop.

En om het in de woorden van JFK te houden:

Ik gun het legioen alles behalve zuurstof.

Hup Ajax :duim:

Hey Vriend! :duim:
 

Kevah

New member
Het publiek is al veel langer klaar met de Boer. De speelstijl is niet om aan te zien. De wissels slaan totaal nergens op. De resultaten laten te wensen over. Geen enkele europese wedstrijd ook maar gewonnen, op de voorronde na waar we ook gewoon van RW hadden moeten winnen.

Dan is 2x verliezen van Feyenoord reden genoeg om hun onvrede te gaan uitten.
 

JMD

Well-known member
Het publiek is al veel langer klaar met de Boer. De speelstijl is niet om aan te zien. De wissels slaan totaal nergens op. De resultaten laten te wensen over. Geen enkele europese wedstrijd ook maar gewonnen, op de voorronde na waar we ook gewoon van RW hadden moeten winnen.

Dan is 2x verliezen van Feyenoord reden genoeg om hun onvrede te gaan uitten.

Zou wel in de traditie van Ajax zijn ja. Adriaanse moest ook weg toen Ajax op kop stond. Ten Cate ging weg naar Chelsea, maar ook toen roerde het publiek zich, en toen stond Ajax er ook goed voor, met Jol idem dito.

Overigens geloof ik er niet in: die man heeft 4 titels behaald, het team door de bestuurscrisis geleid, en werd vorig jaar 2e met een puntenaantal dat het jaar ervoor nog ruim de titel opleverde. Hij had vorig jaar gewoon pech dat PSV een uitmuntend seizoen draaide.
 

JFK

Well-known member
Het publiek is al veel langer klaar met de Boer. De speelstijl is niet om aan te zien. De wissels slaan totaal nergens op. De resultaten laten te wensen over. Geen enkele europese wedstrijd ook maar gewonnen, op de voorronde na waar we ook gewoon van RW hadden moeten winnen.

Dan is 2x verliezen van Feyenoord reden genoeg om hun onvrede te gaan uitten.
Wie moet het dan gaan doen? Ik denk nog steeds dat Frank de Boer, de beste trainer is voor Ajax.
Zoals al eerder aangegeven, 4 x 1ste en 1 x 2e.
Tot aan vandaag stond Ajax op kop, dan ga je toch niet gelijk de trainer ontslaan?
 

SanMark.

Well-known member
Wie moet het dan gaan doen? Ik denk nog steeds dat Frank de Boer, de beste trainer is voor Ajax.
Zoals al eerder aangegeven, 4 x 1ste en 1 x 2e.
Tot aan vandaag stond Ajax op kop, dan ga je toch niet gelijk de trainer ontslaan?

El Loco .
 

Kevah

New member
Wie moet het dan gaan doen? Ik denk nog steeds dat Frank de Boer, de beste trainer is voor Ajax.
Zoals al eerder aangegeven, 4 x 1ste en 1 x 2e.
Tot aan vandaag stond Ajax op kop, dan ga je toch niet gelijk de trainer ontslaan?

Jose Mourinho, Guardiola.
 

Pascallovic

Well-known member
Zou wel in de traditie van Ajax zijn ja. Adriaanse moest ook weg toen Ajax op kop stond. Ten Cate ging weg naar Chelsea, maar ook toen roerde het publiek zich, en toen stond Ajax er ook goed voor, met Jol idem dito.

Overigens geloof ik er niet in: die man heeft 4 titels behaald, het team door de bestuurscrisis geleid, en werd vorig jaar 2e met een puntenaantal dat het jaar ervoor nog ruim de titel opleverde. Hij had vorig jaar gewoon pech dat PSV een uitmuntend seizoen draaide.
Ik denk wel dat er kritiek gaat komen als we verliezen. In de topwedstrijden heb je dan alles verloren en je bent al 2 prijzen kwijt. Ik verwacht geen ontslag direct hoor, maar de kritiek wordt wel veel groter evenals de druk. Want dan moet je kampioen worden aangezien er voor de rest niks meer is om voor te spelen.
 
Bovenaan