De Klassieker: Feyenoord - Ajax

De Klassieker: Feyenoord - Ajax

  • Ja!

    Stemmen: 4 50,0%
  • Nee!

    Stemmen: 4 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
  • Opiniepeiling gesloten .

De Wolf

Well-known member
Ik zie Dolberg verder komen dan Jorgensen qua doorgroei en ontwikkeling. Dolberg kan de Europese top bereiken, voor Jorgensen is Feyenoord het hoogst haalbare.

Ze hebben beide de potentie. Of ze de top bereiken moeten gewoon afwachten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zie Dolberg verder komen dan Jorgensen qua doorgroei en ontwikkeling. Dolberg kan de Europese top bereiken, voor Jorgensen is Feyenoord het hoogst haalbare.

Wat een gewaagde uitspraak. De ene is een tiener die net vijftien maanden in Amsterdam voetbalt en de ander is 25 jaar en is in Duitsland al mislukt.
 

De Wolf

Well-known member
Ik vind het een beetje vroeg om hem op te hemelen. Zijn velen die een leuk seizoen doen en daarna bij NAC terecht komen en er zijn een aantal die wel doorbreken.
 

JFK

Well-known member
Ik zat vanmiddag met een kenner op een terras en hoewel hij het met iedereen eens was dat Dolberg hele goede dingen laat zien, vond hij het nog een beetje voorbarig om hem zo de hemel in te prijzen.

En wie mag die kenner zijn?
 

Hankie

Well-known member
Ik zie Dolberg verder komen dan Jorgensen qua doorgroei en ontwikkeling. Dolberg kan de Europese top bereiken, voor Jorgensen is Feyenoord het hoogst haalbare.
Jorgensen kan middenmoot europees halen denk ik. Dolberg wordt een grote
 

Pascallovic

Well-known member
Uiteindelijk mag Ajax blij zijn met 1-1, maar het is zo zonde als je 10 minuten voor tijd nog op voorsprong staat. Vond Ajax erg teleurstellend qua spel, een hoop spelers die niks lieten zien. Uiteindelijk heeft Dijks de pech dat zijn ene fout de gelijkmaker betekent, terwijl Sinkgraven 5 blunders mocht maken zonder dat het werd afgestraft.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bij Rondo zag Van Halst het nog helemaal zitten in linksback Sinkgraven. Ik zou als ik Bosz was toch gewoon lekker daar Riedewald neerzetten. Prima dat je hem even niet centraal wil opstellen, maar altijd nog een prima optie voor linksback.
 

Eresd?g?

Banned
Volledig mee eens. Sinkgraven is gewoon geen verdediger. Dijks is opbouwend stuk minder dus Riedewald is prima oplossing. Goed gezien van Max.
 

Pascallovic

Well-known member
Bij Rondo zag Van Halst het nog helemaal zitten in linksback Sinkgraven. Ik zou als ik Bosz was toch gewoon lekker daar Riedewald neerzetten. Prima dat je hem even niet centraal wil opstellen, maar altijd nog een prima optie voor linksback.
Tegen wat zwakkere ploegen zonder rechtsbuiten zou het ook wel kunnen denk ik. Vorige week tegen ADO hebben we bijvoorbeeld Schaken niet gezien. Maar tegen een Bilal/Berghuis en Karsdorp er achter moet je dat niet doen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zeker niet gezien de verdedigende kwaliteiten van jullie linksbuiten.
 

Abubakari

Well-known member
Younes, ook eentje die dit seizoen nog vrijwel niks heeft gepresteerd. De tijd is rijp voor andere vleugelspitsen bij Ajax.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De Klassieker: Feyenoord - Ajax

Die Cerny doet het toch altijd prima? Vreemd dat hij zo weinig aan bod komt. El Ghazi viel vandaag erg tegen, maar die speelde ooit ook goed. Verder de laatste tijd geen Ajax jeugd meer zien spelen, dus geen idee of daar wat van te verwachten valt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hebben ze in Rotterdam trouwens een liedje van Man Utd geleerd?

Geen idee waar het vandaan komt. Ik hoor het sinds Luhansk in De Kuip. Zegt nog niet veel gezien met uitwedstrijden meestal de nieuwe liederen ontstaan. De Man Utd supporters waren net zo stil als de de Ajax supporters vandaag in De Kuip. Dus het zal niet tijdens die pot zijn geweest.
 

Pascallovic

Well-known member
Geen idee waar het vandaan komt. Ik hoor het sinds Luhansk in De Kuip. Zegt nog niet veel gezien met uitwedstrijden meestal de nieuwe liederen ontstaan. De Man Utd supporters waren net zo stil als de de Ajax supporters vandaag in De Kuip. Dus het zal niet tijdens die pot zijn geweest.
Ik ken het liedje vanuit Engeland, dus dacht dat wellicht de Man Utd supporters er mee begonnen laatst en het publiek het heeft overgenomen.
 
Bovenaan