De Klassieker: Feyenoord - Ajax

De Klassieker: Feyenoord - Ajax

  • Ja!

    Stemmen: 4 50,0%
  • Nee!

    Stemmen: 4 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
  • Opiniepeiling gesloten .

Max

Administrator
Forumleiding
In paniek raken omdat je van Ajax verliest? Verliezen van Ajax is normaal gesproken geen schande.

Nee, de marge wordt dan weer kleiner en de druk daardoor groter. Het kan je ook in een negatieve flow brengen.
 

fr-keff

Active member
Nee, de marge wordt dan weer kleiner en de druk daardoor groter. Het kan je ook in een negatieve flow brengen.

We zullen zien hoe het loopt. Misschien pakt Excelsior een puntje in de Arena, PSV verliest bij Vitesse en win je zelf van Heerenveen. Dan zetten ze in Rotterdam de polonaise weer terug in. :rumcolaa:
 

inhethoekje

Active member
Hele mooie goal van Dolberg, niks op aan te merken, maar laten ze in Amsterdam niet vergeten dat hij daarvoor grossierde in balverlies , komt nog eens bij dat als je op de keeper afgaat en je wordt ingehaald door een linksback die het halve veld moest oversteken er nog genoeg werk aan de winkel is wat betreft snelheid.
 

inhethoekje

Active member
Ik vond Bilal zijn idee om hem door de benen te schuiven overigens niet gek bedacht. Gewoon slim keeperswerk van Onane.

Dat was wel de meest domme beslissing van Bilal,de keeper stond al gebogen naar de bal dus het was een kwestie van 1 seconde dat hij kon zien dat de knie de bal zou tegenhouden.
Hij had gewoon naar links moeten uitwijken en hem daarna in de korte hoek moeten binnen schieten.
 

Pascallovic

Well-known member

Eef de Kip

Well-known member
Wat is hier nou verkeerd aan

Je ziet toch dat hij van zijn looplijn afwijkt en dat z'n been/voet bijna tegen het hoofd van Onana aan komt? Of vind je dat hij rechtdoor loopt? Onderzoek en schorsing hoeft van mij ook niet hoor maar een debiele actie vind ik het wel.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hij wordt niet vervolgd. Maar dit is toch gewoon een trappende beweging? Wordt eigenlijk wel tijd dat die recidivist eens goed aangepakt wordt. Ik ben er wel klaar mee in elk geval.
 

Miramar

Well-known member
Zijn maniertjes passen niet bij Feyenoord. Jaren terug hadden we ook zo'n rare. Fern?ndez of zo. Vreselijke lui die er ook nog eens niets van kunnen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Fernandez was wel een tikkeltje erger. Kramer moet hier echter wel mee kappen. Al is heisa hier ook wel weer overdreven.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De Klassieker: Feyenoord - Ajax

Met een beetje kopschoppen is inderdaad niets mis.

Ik dacht op een filmpje te zien dat hij hem niet raakte al dan niet bewust. De rest van die beelden vind ik sowieso vaag en onduidelijk. Op een ene filmpje lijkt hij van zijn lijn te wijken en de ander weer niet. Het zal allemaal wel.
 

De Wolf

Well-known member
Hij wordt niet vervolgd. Maar dit is toch gewoon een trappende beweging? Wordt eigenlijk wel tijd dat die recidivist eens goed aangepakt wordt. Ik ben er wel klaar mee in elk geval.

Wat zou de videoscheids vinden? Klaassen had wel mogen douchen.
 
Bovenaan