De Klassieker: Feyenoord - Ajax

De Klassieker: Feyenoord - Ajax

  • Ja!

    Stemmen: 4 50,0%
  • Nee!

    Stemmen: 4 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
  • Opiniepeiling gesloten .

Eef de Kip

Well-known member
Ik heb een filmpje gezien waarop je zag dat hij hem wel degelijk raakte.

Nou was het niet hard maar ik vraag me echt af wat die jongen nou beweegt om ?berhaupt met z'n voet richting het hoofd van Onana te gaan, gewoon een moment van kortsluiting ofzo? Ik kan me ook niet herinneren dat er iets is voorgevallen tussen die 2.
 

Batigoal

Well-known member
Nou was het niet hard maar ik vraag me echt af wat die jongen nou beweegt om ?berhaupt met z'n voet richting het hoofd van Onana te gaan, gewoon een moment van kortsluiting ofzo? Ik kan me ook niet herinneren dat er iets is voorgevallen tussen die 2.

Ik heb weleens het idee bij types als Kramer dat ze er van houden om te provoceren en reacties uit te lokken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Onana die was al 85 minuten aan het tijdrekken. Al Feyenoord niet had gescoord, dan zou hij de volgende doeltrap geel krijgen. Bij types als Kramer kan dat zomaar meespelen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Dus dan scoor je vlak voor tijd eindelijk de gelijkmaker en dan schop je uit vreugde de keeper van de tegenpartij voor z'n kop.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nou was het niet hard maar ik vraag me echt af wat die jongen nou beweegt om ?berhaupt met z'n voet richting het hoofd van Onana te gaan, gewoon een moment van kortsluiting ofzo? Ik kan me ook niet herinneren dat er iets is voorgevallen tussen die 2.

Ik denk dat Batigoal gelijk heeft. Kramer is gewoon iemand die zuigt en provoceert. Nou heb ik daar op zich niet zoveel tegen. Types als Van Bommel die dat functioneel doen, daar kan ik wel van genieten. Maar bij Kramer heb ik steeds het idee dat het gewoon een gestoorde is. Het is niet functioneel, het is niet nodig. Het slaat eigenlijk helemaal nergens op. En wat mij betreft treedt Feyenoord zelf een keer op tegen hem, want hij lijkt het maar niet te leren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De Klassieker: Feyenoord - Ajax

Vitesse toch? Jij ook niet een heel klein beetje vanavond?

Ik heb vorig jaar wel genoten van Vitesse - Southampton in Gelredome. Gun ze vandaag zeker wel de drie punten. Al was het maar omdat Vitesse tegen PSV speelt.
 
Bovenaan