Gefeliciteerd Feyenoorders. Daar komen jullie weer goed weg.
Hehe.
Pech zou ik het niet willen noemen. Pure kwaliteit van Dolberg. Wat een verschil met J?rgensen.
Dolberg is de beste spits van de eredivisie.
Ik zat vanmiddag met een kenner op een terras en hoewel hij het met iedereen eens was dat Dolberg hele goede dingen laat zien, vond hij het nog een beetje voorbarig om hem zo de hemel in te prijzen.
Dat roepen ze de laatste jaren toch ook na menig klassieker in de Kuip, maar het lukt ze vrijwel nooit.Als Feyenoord toch 1 keer de kans heeft om eens te winnen van Ajax, dan is het vandaag.
Vanzelfsprekend.:duim:Daar kan ik het als kenner alleen maar mee eens zijn.
Niemand heeft er nog iets over gezegd dus dan doe ik t maar. Wat viel met name El Ghazi slecht in. Totaal geen pressie op verdediging van Feyenoord. Totaal geen bezieling en verloor samen met Traor? duel tegen Elia (was alleen) waarna het doelpunt viel. Als je er zo makkelijk over denkt rot dan maar op bij Ajax. Gooi dan Cerny er maar in. Ook een groot talent.
Toen ben ik gestopt met lezen.Ik ben het met Abu eens.!
Maakt niet uit of je nou links of rechts staat, inzet tonen kan op elke positie.El Ghazi had ook gewoon op zijn eigen plek in moeten vallen, de plek waar Traor? 90 minuten ruzie met de bal had. Ik ben ook voor Cerny ipv Traor?. Die mag in de winterstop wel terug naar Chelsea. 3x niks die gast.
Maakt niet uit of je nou links of rechts staat, inzet tonen kan op elke positie.
Pech zou ik het niet willen noemen. Pure kwaliteit van Dolberg. Wat een verschil met J?rgensen.