De Klassieker: De wedstrijd om het kampioenschap

De Klassieker: De wedstrijd om het kampioenschap

  • Makkie 1-0

    Stemmen: 2 11,8%
  • Makkie 0-1

    Stemmen: 3 17,6%
  • Gelijkspel en PSV lachende derde

    Stemmen: 5 29,4%
  • Ruime overwinning Ajax

    Stemmen: 4 23,5%
  • Ruime overwinning Feyenoord

    Stemmen: 2 11,8%
  • Het interesseert met niets eigenlijk

    Stemmen: 1 5,9%

  • Totaal aantal stemmers
    17
  • Opiniepeiling gesloten .

Abubakari

Well-known member
Ajax heeft de titel laten liggen vandaag zeg, hadden gewoon 5/6-0 moeten winnen en dan het doelsaldo bijna weer gelijk geweest.
Elke kans een goal, dat is ook vrij uitzonderlijk. 4-1 had de verhoudingen aardig weer gegeven denk ik.

Met Dolberg in de spits was t serieus iets van 7 - 1 geworden.
Tuurlijk jochie.

Prima zege, de verwachting bij velen was toch dat Feyenoord er wel een punt en behoud van de zes punten marge uit zou gaan slepen, vreesde zelf ook een 1-1, maar gelukkig was Feyenoord weer bevangen door arena vrees. Al hielp het ook wel dat Sch?ne al binnen de minuut de 1-0 maakte.
Feyenoord de laatste uitwedstrijden toch wat bibberend, al ontsnapten ze in Heerenveen door een goeie tweede helft aan puntverlies. Hoe dan ook, mooi dat het gat terug gebracht is tot 3 punten, bij 6 (of nog erger 9) punten verschil was het wel klaar geweest denk ik. nu hopen dat ze woensdag thuis tegen AZ niet alles wat ze vandaag gewonnen hebben weer verknoeien.
 

Mario

Well-known member
Nu maar hopen dat ze hier niet te vroeg gejuicht hebben dit seizoen. Geen TT819 foto's op FB vandaag ...
 

JMD

Well-known member
Huh, hoe kan hij dan de helft uitspelen? Nieuwkoop maar rechtsback de rest van het seizoen.

Narsingh heeft ooit een wereldwedstrijd gespeeld (NAC uit) terwijl zijn kruisbanden gescheurd waren... Adrenaline doet vreemde dingen met een mensenlijf.
 

Hankie

Well-known member
Maar eikeltje rsdg, ik heb de samenvatting nog zitten kijken en zie 2 echte kansen voor de spits na een eigen actie. En de acties en kansen van de zijkant worden teniet gedaan door een slechte voortzetting en kan de spits dus ook niets mee. Dus ALS Dolberg mee zou hebben gedaan werd het dus 3-0 (ik geef hem 1 kans van traore).

Maar ALS Jorgenson niet geblesseerd was geraakt en als Elia en Kongolo konden spelen was het een andere wedstrijd.

Begrijp je nu hoe ALS werkt in een voetbalwedstrijd en eigenlijk in het hele leven?
 

Eresd?g?

Banned
Maar eikeltje rsdg, ik heb de samenvatting nog zitten kijken en zie 2 echte kansen voor de spits na een eigen actie. En de acties en kansen van de zijkant worden teniet gedaan door een slechte voortzetting en kan de spits dus ook niets mee. Dus ALS Dolberg mee zou hebben gedaan werd het dus 3-0 (ik geef hem 1 kans van traore).

Maar ALS Jorgenson niet geblesseerd was geraakt en als Elia en Kongolo konden spelen was het een andere wedstrijd.

Begrijp je nu hoe ALS werkt in een voetbalwedstrijd en eigenlijk in het hele leven?
Ik begrijp ??n ding....Feyenoord was rijp voor de slacht vanmiddag en met name door slecht afwerken van Traore is dat niet gebeurd. Volgens mij ben jij gewoon beetje geschrokken van wat Feyenoord liet zien. Weinig.... Bar weinig...
 

Abubakari

Well-known member
Maar eikeltje rsdg, ik heb de samenvatting nog zitten kijken en zie 2 echte kansen voor de spits na een eigen actie. En de acties en kansen van de zijkant worden teniet gedaan door een slechte voortzetting en kan de spits dus ook niets mee. Dus ALS Dolberg mee zou hebben gedaan werd het dus 3-0 (ik geef hem 1 kans van traore).

Maar ALS Jorgenson niet geblesseerd was geraakt en als Elia en Kongolo konden spelen was het een andere wedstrijd.

Begrijp je nu hoe ALS werkt in een voetbalwedstrijd en eigenlijk in het hele leven?

Ik vond het ook wel wat meevallen qua geweldig Ajax. Voor rust de twee goals en die kans van Traor?, na rust een paar schoten uit de tweede lijn en goeie kansen voor Nouri en Traor?. Wat meer dan 2-1 had wel gekund, maar 5-0 of 7-1 is onzin. Zo goed was Ajax nou ook weer niet (en voor rust zelfs zeer effici?nt met 2 goals uit 3 kansen). Wat ze wel goed deden was ervoor zorgen dat Feyenoord niet in zijn spel kwam.
 

SanMark.

Well-known member
Traore mist weer eens een makkelijke kans... Manmanman... Hoe blind moet je als Bosz zijn om die steeds op te stellen. Van de week gaf Brands in de VI aan dat je soms huurconstructies hebt waarbij je als hurende club korting krijgt als je de huurspeler laat spelen. Ik denk dat Ajax Traore voor niks krijgt als ze hem elk duel opstellen...

2-0.


Geweldige speler.

Hopelijk kan Ajax hem een contract aanbieden.

Zeer snel, wendbaar , redelijk snel en genoeg power in het lichaam.

Nu alleen nog wat scoren.
 

Ivanhoe

Active member
Geweldige speler.

Hopelijk kan Ajax hem een contract aanbieden.

Zeer snel, wendbaar , redelijk snel en genoeg power in het lichaam.

Nu alleen nog wat scoren.
Denk dat het beeld wat vertekend was vandaag, waardoor een aantal Ajacieden geweldig leken. Het was Jan Arie waar hij zo soepel bij weg draaide, Traor? had een makkelijke middag, net als Ziyech.
 

Pascallovic

Well-known member
Geweldige speler.

Hopelijk kan Ajax hem een contract aanbieden.

Zeer snel, wendbaar , redelijk snel en genoeg power in het lichaam.

Nu alleen nog wat scoren.
Laat dat laatste juist een aspect zijn wat iemand heel lastig is aan te leren. Vooral zijn schot is doorgaans heel zwak. Aangezien het een onderdeel is wat zo bij hem opvalt, had ik verwacht dat ie daar al veel meer stappen in had gemaakt bij bijvoorbeeld Chelsea.
 
Bovenaan