De Klassieker: De wedstrijd om het kampioenschap

De Klassieker: De wedstrijd om het kampioenschap

  • Makkie 1-0

    Stemmen: 2 11,8%
  • Makkie 0-1

    Stemmen: 3 17,6%
  • Gelijkspel en PSV lachende derde

    Stemmen: 5 29,4%
  • Ruime overwinning Ajax

    Stemmen: 4 23,5%
  • Ruime overwinning Feyenoord

    Stemmen: 2 11,8%
  • Het interesseert met niets eigenlijk

    Stemmen: 1 5,9%

  • Totaal aantal stemmers
    17
  • Opiniepeiling gesloten .

Max

Administrator
Forumleiding
Op 2-1 met nog 2 minuten te gaan lijdt hij 2x onnodig balverlies. Niet dat het verdiend zou zijn hoor, maar als je zo met je balbezit omgaat in die fase..

Ik ben het helemaal met je eens, maar El Ahmadi was de hele wedstrijd een drama.
 

Bernardo

Well-known member
Ajax heeft de titel laten liggen vandaag zeg, hadden gewoon 5/6-0 moeten winnen en dan het doelsaldo bijna weer gelijk geweest.
 

Ivanhoe

Active member
Tja. In De Kuip was het andersom en werd El Ahmadi alom geprezen. Dan mag Ziyech nu de credits krijgen. Hij was overal.
Klopt hoor, maar ik vond El Ahmadi samen met Kuijt, gezien hun ervaring en status binnen het team, de grote chokers vanmiddag die de rest van het team meenemen in de malaise.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Klopt hoor, maar ik vond El Ahmadi samen met Kuijt, gezien hun ervaring en status binnen het team, de grote chokers vanmiddag die de rest van het team meenemen in de malaise.

Eens. En Vd Heijden, Toornstra en Botteghin ook.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tapia liet ook niet bepaald zien dat erin hoort.

Ik weet niet wat het met die jongen is. Bij FC Twente heeft hij laten zien over kwaliteiten te beschikken. Bij Peru schijnt hij het ook goed te doen. Al vond ik hem vandaag ten opzichte van zijn ploeggenoten nog relatief aardig spelen.
 

Eresd?g?

Banned
Waren allemaal lichte blessures toch.? Sowieso woensdag thuis Go Ahead. Waar hebben we t over? Hoeveel was t eerder dit seizoen in Deventer?
 

Pascallovic

Well-known member
Mooie en goede overwinning. Wel teleurgesteld dat het maar 2-1 gezien de kansenverhouding. Hier had je er echt minimaal 5 moeten maken, waarvan 2 door Traore, die los van zijn afronding fantastisch speelde.
 

Ivanhoe

Active member
Ajacieden gefeliciteerd, dik verdiende overwinning en voor Feyenoord geflatteerde nederlaag, nu maar hopen dat we kampioen worden op doelsaldo :)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Waren allemaal lichte blessures toch.? Sowieso woensdag thuis Go Ahead. Waar hebben we t over? Hoeveel was t eerder dit seizoen in Deventer?

Die hebben we in Deventer helemaal zoek gespeeld.

J?rgensen kan einde seizoen zijn. Karsdorp en Nieuwkoop daar zal er echt wel een van woensdag kunnen spelen. Hopelijk Elia of Bilal terug voor de linksbuiten positie.
 

Eresd?g?

Banned
Elia is ook terug van blessure, Kongolo ook wel toch? Vandaag ff op die Nelom gelet maar die is idd meer niveau Sparta/Excelsior...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Elia is ook terug van blessure, Kongolo ook wel toch? Vandaag ff op die Nelom gelet maar die is idd meer niveau Sparta/Excelsior...

Elia vermoedelijk wel, die kon vandaag in nood invallen. Kongolo verwachten we al langer terug, maar dat valt steeds tegen. Met dat laatste bedoel je neem ik aan Jong Sparta?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hamstring J?rgensen. Dat is in principe niet einde seizoen, maar een of meer weken. Go Ahead zal wel te vroeg komen.
 

Bernardo

Well-known member
Ook al word Feyenoord kampioen, volgens mij kunnen ze de Coolsingel wel vergeten na vanmiddag. Word een parkeerplaatsje bij het stadion.
 

Eresd?g?

Banned
Geen fan van Nelom, dat was al bekend. Wat ik overigens niet snap aan Bosz....Veltman heeft geel, mist sowieso de volgende pot. Dan laat je Tete toch in minuut 60 ofzo invallen....?
 
Bovenaan