De Klassieker: De wedstrijd om het kampioenschap

De Klassieker: De wedstrijd om het kampioenschap

  • Makkie 1-0

    Stemmen: 2 11,8%
  • Makkie 0-1

    Stemmen: 3 17,6%
  • Gelijkspel en PSV lachende derde

    Stemmen: 5 29,4%
  • Ruime overwinning Ajax

    Stemmen: 4 23,5%
  • Ruime overwinning Feyenoord

    Stemmen: 2 11,8%
  • Het interesseert met niets eigenlijk

    Stemmen: 1 5,9%

  • Totaal aantal stemmers
    17
  • Opiniepeiling gesloten .

Jamel

Administrator
Forumleiding
Tsja... Je wordt niet geholpen door die hele snelle tegentreffer en de blessure van Jorgensen. Maar je mag toch wel iets meer verwachten van de ploeg die kampioen gaat worden. Ajax op alle fronten beter. En met een 2-1 eindstand waren de Amsterdammers zeer mild voor ons.
 

Hankie

Well-known member
Ik begrijp ??n ding....Feyenoord was rijp voor de slacht vanmiddag en met name door slecht afwerken van Traore is dat niet gebeurd. Volgens mij ben jij gewoon beetje geschrokken van wat Feyenoord liet zien. Weinig.... Bar weinig...
Nee hoor ik was niet geschrokken ze spelen wel vaker minder. Ik vond ze matig maar dat vond ik de hele wedstrijd.

Wel goed weer dat je dus de feiten niet kan jammer maken.
 

mainsupreme

New member
Ajax is qua potentieel en stuk sterker, Feyenoord constanter, eigenlijk is er weinig veranderd. De rest is zo zwak dat Feyenoord het wel over de streep trekt. Hups Ajax in Europa dan maar.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Welnee. Dat gezeur bij die cornervlag gebeurt ook vrijwel iedere Klassieker in De Kuip en daar heeft ook wel eens een Ajacied een bal de tribune ingeschoten (Van der Hoorn?). Allemaal niet zo heel schokkend.
 

Pascallovic

Well-known member
Van zowel Berghuis als het publiek is het niet goed te praten natuurlijk. Het is ook de vraag wie er op wie reageert. Is het Berghuis die begint door een bal het publiek in de schieten waarna er dingen worden gegooid of is men beginnen met gooien waarna Berghuis die bal wegschiet? Er zal wel een boete uitrollen voor Ajax.
 

Jozsef

New member
Ajacieden gefeliciteerd met de driepunter. Dikverdiend!

Zelf genoten van een werkelijk heerlijke zondag op de mtb, die om half 5 dus abrupt verstoord werd.
Was er wel even ziek van, daar je met gelijkspel of winst wel zeker was geweest van de langverwachte titel.

Nu moet ik het nog zien. Als Feyenoord kompleet is kunnen we iedereen aan, wat op de bank zit is helaas 3 klassen minder.
PEC uit, ik roep het al weken. Dat vervloekte kunstgras, waar we zelden winnen. Pakken we die dan ga ik er pas in geloven.
 

Maasveld

Well-known member
Van zowel Berghuis als het publiek is het niet goed te praten natuurlijk. Het is ook de vraag wie er op wie reageert. Is het Berghuis die begint door een bal het publiek in de schieten waarna er dingen worden gegooid of is men beginnen met gooien waarna Berghuis die bal wegschiet? Er zal wel een boete uitrollen voor Ajax.
Publiek gooit bal, Berghuis schopt bal, publiek gooit aanstekers en dergelijke.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Publiek gooit bal, Berghuis schopt bal, publiek gooit aanstekers en dergelijke.

Redelijk identiek aan de situatie met Van der Hoorn (?) een paar jaar geleden. Geen idee of Feyenoord toen een boete heeft gekregen.
 
Bovenaan