De kampioen... Feyenoord!

Jozsef

New member
De kampioen... Feyenoord!

Ja, op mijn lul: "Feyenoord Rotterdam Landskampioen Seizoen 2016-2017. "
 

Batigoal

Well-known member
Wat ik trouwens niet helemaal begrijp is dat je de laatste dagen in de media mannen op leeftijd ziet die een tattoo nemen van de landstitel dit seizoen. Dan denk ik: waarom heb je dat dan niet gedaan toen jullie de UEFA-Cup wonnen? Veel grotere prijs en toen had je ook al de leeftijd om er bewust een tattoo van te nemen.
 

Batigoal

Well-known member
18 jaar geen titel Batigoal...

Dat snap ik, maar het gaat me er meer om dat zo'n ervaren fan al langer meeloopt en grotere successen heeft meegemaakt en het daarom allemaal wat meer weet te relativeren. Ikzelf was in extase toen we na 7 jaren weer de titel wonnen, maar dat komt omdat qua beleving tussen je 14e en 21e een wereld van verschil zit.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
De kampioen... Feyenoord!

Dat snap ik, maar het gaat me er meer om dat zo'n ervaren fan al langer meeloopt en grotere successen heeft meegemaakt en het daarom allemaal wat meer weet te relativeren. Ikzelf was in extase toen we na 7 jaren weer de titel wonnen, maar dat komt omdat qua beleving tussen je 14e en 21e een wereld van verschil zit.

Ik hoorde dit weekend ook iemand zeggen dat de Feyenoord gekte ten opzichte van vroeger nog groter is geworden.

Verder is de algehele tattoo gekte denk ik ook wel toegenomen. In 1999 zat er voor Feyenoord haar doen weinig jaar tussen. Dus dan moet je al naar 1993 kijken of 1984. 1984 had een deel ook nog de bijsmaak van Cruijff (de echte gekken die gek genoeg zijn voor een tattoo).
 
Laatst bewerkt:

Mario

Well-known member
Saaie bedoeling trouwens vandaag op de Coolsingel ... welgeteld 3 Feyenoord supporters, maar het team en Lee Towers waren nergens te bekennen.
 

Lennard95

New member
Echt een geweldig weekend gehad zondag al om 10 uur met de partybus naar rotterdam en vervolgens naar onze kroeg Pleinzicht, en dan in de kuip wat een heksenketel zelfs bij Sevilla thuis was het niet zo erg.
Ik had al 3-1 voorspeld en 1 goal van Kuijt maar dan maakt hij ze alle 3! chaos op de trap op T, Bij het laatste fluitsignaal sprongen de tranen in mijn ogen. Daarna liep ik naar buiten en dacht fuck it ik loop wel naar het centrum ondertussen echt iedereen de straat op en feesten.
Toen bij het stadhuisplein zelfs nog een sjaal geruild voor de kartonnen schaal die ik mee had, mooi! Vervolgens met de groep staan zuipen en feesten en in de bus doorgegaan.

Maandag naar de Coolsingel ik kwam dronken mn bed uit :p en treinreizen is dan niet aangeraden.
Mooi plekje gevonden op het hofplein naast het zwembad/fontein en toen maar vroeg naar huis gegaan wat was ik naar de klote.
 

Jozsef

New member
dc63070e4eeb02dd05a97ace06fe0fe4.jpg
 
Bovenaan