De Indelingen

Joost

Well-known member
Het is best apart dat 3 provincies samen goed zijn voor 24 van de 32 Zaterdaghoofdklassers.
 

Joost

Well-known member
Is nog verre van zeker, zijn slechts concept-indelingen. 13 juli weten we meer.

Ik vind dit ook helemaal niet zo logisch ogen. Waarom zou Sportlust bijvoorbeeld niet bij ARC zitten? En waarom zit DHSC bijvoorbeeld niet bij Montfoort?

En de positie van de Zeeuwse ploegen in 1B vind ik ook opvallend.

Wellicht blijkt het de 13e allemaal te kloppen hoor, maar ik zou toch wel een slag om de arm houden.

Op kaart ziet het er allemaal toch best logisch uit.

https://www.zeemaps.com/view?group=3070463&x=4.829019&y=52.222196&z=10
 

Unregistere

Well-known member

De Groene Scout

Well-known member
Ik ben heel benieuwd naar de indeling van de zondag 3e klasse Oost. Suryoyo, Barbaros, KOSC, Oldenzaal, SC Enschede, Juventa er allemaal uit. WVV'34, LSV, Sportlust G., Victoria'28 erbij in. Kom je er nog 2 tekort. Misschien dan Twenthe uit 3B en promovendus Reunie erbij?

Je had het goed; inderdaad Reunie en Twenthe erbij.
 

Joost

Well-known member
In het zuiden is er eindelijk ook op 4e en 5e klasse meer integratie tussen Zuid1 en Zuid2.
 

Unregistere

Well-known member
In de 5e klasse Zuid I zie ik enkele indelingen met maar 13 clubs, ook wel opmerkelijk. Onder andere de afdeling waarin SSW en FC Dordrecht amateurs zitten.

De 1e klasse zaterdag dus ook wat uit elkaar getrokken op sommige plekken. De Zeeuwse ploegen niet bij de teams uit Dordt en omgeving, maar wel met Rijsoord, RVVH en veel clubs rond Rotterdam en zelfs Den Haag in 1B.

In 1C nu dus de regio Dordt en de regio Gorinchem bij elkaar, best veel derby's daardoor. Rijsoord zal balen dat ze hier niet bij zitten. Ook wat clubs die richting Utrecht gaan, maar dan dus weer geen DHSC. Die zijn naar 1A verhuisd.
 
Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Wat doet VVIJ in zondag 2D? Die zitten als enige Utrechtse club bij alleen maar clubs uit Rotterdam.

Sparta '18 en SC Irene zullen wel balen. Doordat de tweede klasse iets gekanteld is in de indeling zitten zij niet bij de clubs uit Eindhoven en omgeving maar heel Oost-Brabant. In 2F is de verste wedstrijd tussen Hilvaria en Wilhelmina '08 47 minuten. SC Irene heeft liefst 10 uitwedstrijden met meer reistijd.
 

Unregistere

Well-known member
Grappig, VVIJ. Toevallig laatst nog een dagje geweest voor een bedrijventoernooi, best een leuke vereniging. Geen idee dat ze tweede klasse speelden eigenlijk, die uitstraling had het niet direct. Aparte indeling, IJsselstein - Rotterdam is nog wel een stukje rijden inderdaad. Al valt het als er geen files staan wel mee, dan tuft het wel lekker door over de snelweg.
 

de waan

Well-known member
Morgen (dat wil zeggen: rond middernacht) wordt de indeling van de amateurcompetities bekend gemaakt.

Allemaal lekker lang opblijven dus
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik heb bij VVIJ gevoetbald, toen ik 15/16 was. Deelt het sportpark met IJFC, en beide clubs spelen redelijk op niveau
 
Bovenaan