Mario
Well-known member
De enige van de drie die we nooit konden winnenEn verloren we een WK finale
De enige van de drie die we nooit konden winnenEn verloren we een WK finale
Valt me tegen dat je de verjaardag van mister Ajax gister onvermeld liet, Sjakie is 85 geworden.25 jaar na het orgasme van Jack van G
Ik vind het af en toe een rare kwast die Swart, maar mijn hemel, ik zou er een spreekwoordelijke moord voor doen om op die manier 85 te worden qua gezondheid. Wat ziet die er nog goed uit.Valt me tegen dat je de verjaardag van mister Ajax gister onvermeld liet, Sjakie is 85 geworden.
[...]
Er was ook een 2e A-interland gepland tussen beide teams rond de Duitse hereniging maar die ging om veiligheidsredenen niet door.
Zie Andere Tijden: https://anderetijden.nl/aflevering/387/Duitse-broederstrijdBij die wedstrijd op het WK 1974 was ook een uitvak met een zo'n 1500 DDR "fans". [...]
Magdeburg heeft in 1974 de Europacup II gewonnen.Bij die wedstrijd op het WK 1974 was ook een uitvak met een zo'n 1500 DDR "fans". Dit waren echter geen gewone fans maar mensen die door de SED werden voorgedragen en voorafgaand maandenlang gecontroleerd en gevolgd werden. En tussen die 1500 zaten ook enkele honderden Stasi's die de anderen in de gaten moesten houden. Interessante materie allemaal.
Ik ben wel benieuwd hoe dat dan in Europacupvoetbal ging. Daar zijn diverse wedstrijden tussen Oost en West geweest. En clubvoetbal uit de DDR was behoorlijk sterk, diverse clubs uit de DDR hebben halve of finales gehaald.
Magdeburg heeft in 1974 de Europacup II gewonnen.