Daarom kunnen we beter sneeuwvlokje nemen, tot dat er weer een nieuwe trein aankomt.Is Fraser niet net een tikje te blank voor de BLM'ers?
Het lijstje is : Guus Hiddink, Blind. Advocaat, Koeman, de Boer. Daarna mag Fraser wellicht als van Gaal niet wil.Dat wordt toch gewoon Koeman weer? Lijkt mij ook de beste oplossing hoor.
Mij ook, maar dan zal hij nog een heel jaar geduld moeten hebben. Dat is best lang om alle interessante aanbiedingen af te slaan.Dat wordt toch gewoon Koeman weer? Lijkt mij ook de beste oplossing hoor.
Al zou hij wel willen, de KNVB kan waarschijnlijk ook niet aan zijn salaris eisen voldoen.Jazeker maar die wilde niet.
Onzin, die hebben geld zat.Al zou hij wel willen, de KNVB kan waarschijnlijk ook niet aan zijn salaris eisen voldoen.
Guardiola heeft in interviews al vaak aangegeven dat hij ooit BC wil worden. Spanje is voor hem onmogelijk (gezien zijn houding tov 'Spanje' als Catalaan zijnde). Dan blijven er maar weinig landen over. Hij is een van de grootste Cruijffadepten en gaf al eerder aan idd NL wel te willen coachen. Als je dat heel graag wilt dan moet je bereid zijn water bij de wijn te doen (in zijn geval (verdient nu 425000 euro/week) een hele rivier) en te accepteren wat de KNVB kan uitgeven. Anders is het alleen maar lippendienst.Al zou hij wel willen, de KNVB kan waarschijnlijk ook niet aan zijn salaris eisen voldoen.
Bij jong Oranje heb je oud BQ1887 trainer Marcel Groninger, bij -17 oud BQ1887 trainer Mischa Visser, ook een Groninger.Het wordt al een echte Groningen/PSV kliek. Mislukking ligt op de loer ...