De Bondscoach

De Bondscoach

  • Antinio Conte

    Stemmen: 0 0,0%
  • Erwin Koeman

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hiddink

    Stemmen: 0 0,0%
  • Clarence Seedorf en Patrick Kluivert

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ten Cate en Gullit

    Stemmen: 0 0,0%
  • Kees van Wonderen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dick Advocaat

    Stemmen: 0 0,0%
  • Peter Bosz

    Stemmen: 0 0,0%
  • Cocu

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8

Batigoal

Well-known member
Vanmorgen nog een stuk van de persconferentie teruggekeken. Alleen daarom al is het is geweldig dat hij terug is. Sportief is het gewoon duimen dat je wint van de Noren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vanmorgen nog een stuk van de persconferentie teruggekeken. Alleen daarom al is het is geweldig dat hij terug is. Sportief is het gewoon duimen dat je wint van de Noren.

Dat is wel het gekke van die Noren. Veel van die Noren doen het prima in de eredivisie en ze hebben er een paar die internationaal het goed doen. Alleen ze waren afgelopen zomer niet bij het toernooi van de beste 24 landen en ze zijn ook niet super aan de kwalificatie begonnen. Neemt niet weg dat het nog steeds hopen is dat het Nederlands elftal de week goed doorkomt.
 

Maasveld

Well-known member
Dat is wel het gekke van die Noren. Veel van die Noren doen het prima in de eredivisie en ze hebben er een paar die internationaal het goed doen. Alleen ze waren afgelopen zomer niet bij het toernooi van de beste 24 landen en ze zijn ook niet super aan de kwalificatie begonnen. Neemt niet weg dat het nog steeds hopen is dat het Nederlands elftal de week goed doorkomt.
Ze hebben schijnbaar wel een aardige spits.
 

ALenstra

Well-known member
Louis heeft al een interview met Helene Hendriks geweigerd. Hij wil niks met Voetbal Inside te maken hebben.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Ik heb nog nooit met zo'n goede groep gewerkt", vervolgt Van Gaal. "Deze is qua teamspirit ver verheven boven alle andere groepen. Ook die van 2014. Dit is een hele andere generatie van die van 2000. Ik ben daar heel erg door verrast. Ik vind dat ook een plus voor het proces."

Haha, Louis. Ja, deze groep is veel beter dan die matige selectie waarmee je de kwalificatie in 2002 misliep.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Jawel, de eerste zin van die quote. Hij is echt onvoorstelbaar, eerst heeft hij het zogenaamd over Portugal en Frankrijk terwijl het overduidelijk over dit elftal had bij die speech bij de dames en nu is het opeens de beste groep waar hij ooit mee gewerkt heeft.
En passant veegt hij ook nog even zijn eigen 2002 straatje schoon, terwijl hij toen de beschikking had over de misschien wel beste lichting voetballers die Nederland ooit gehad heeft en de grootste wanprestatie uit de geschiedenis van het Nederlandse voetbal heeft geleverd.. maar nee, deze groep is beter.
 

Makanaky

Well-known member
Karakterologisch goed is wat anders dan speltechnisch goed. Spijkers op laag water zoeken.
Hey, ik neem het op voor Louis!
 
D

Deleted member 2709

Guest
Lees mijn post dan, ik ga ook daar op in. Twee maanden geleden nog maakte hij deze ploeg verbaal af juist op hun karakter.
Achteraf ongeloofwaardig terugkrabbelend dat hij het over Portugal en Frankrijk had.

En zelfs als dat waar zou zijn (yeah right), dan slaat het nergens op en kiest hij zelf ervoor om de ploeg van 2000 (2002) en 2014 er bij te halen. Deze selectie mag de schoenen nog niet schoonlikken van die groepen. Niet op kwaliteit en al helemaal niet op karakter.
En waar baseert hij het überhaupt op, op 1 weekje en 2 wedstrijden? Die niet eens bijster goed waren.
 

gevegt

Well-known member
Lees mijn post dan, ik ga ook daar op in. Twee maanden geleden nog maakte hij deze ploeg verbaal af juist op hun karakter.
Achteraf ongeloofwaardig terugkrabbelend dat hij het over Portugal en Frankrijk had.

En zelfs als dat waar zou zijn (yeah right), dan slaat het nergens op en kiest hij zelf ervoor om de ploeg van 2000 (2002) en 2014 er bij te halen. Deze selectie mag de schoenen nog niet schoonlikken van die groepen. Niet op kwaliteit en al helemaal niet op karakter.
En waar baseert hij het überhaupt op, op 1 weekje en 2 wedstrijden? Die niet eens bijster goed waren.
Je kan er op los speculeren, maar dat maakt het nog niet waar.
van Gaal had het over de groepsdynamiek ( kots, manager praat ) en als je er niet bij bent, kun je er niet over oordelen.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Zucht, pleur toch op man. Hij praat regelrechte poep, jullie praten regelrechte poep, ik heb 100% gelijk en ik ben wel klaar met jullie. De groeten.
 
Bovenaan