3x is scheepsrecht
Er zit een duidelijke opgaande lijn in qua prestaties. Kan eigenlijk niet anders dat Louis in de winter 2022/2023 op een plein staat te schreeuwen.
3x is scheepsrecht
Vanmorgen nog een stuk van de persconferentie teruggekeken. Alleen daarom al is het is geweldig dat hij terug is. Sportief is het gewoon duimen dat je wint van de Noren.
Ze hebben schijnbaar wel een aardige spits.Dat is wel het gekke van die Noren. Veel van die Noren doen het prima in de eredivisie en ze hebben er een paar die internationaal het goed doen. Alleen ze waren afgelopen zomer niet bij het toernooi van de beste 24 landen en ze zijn ook niet super aan de kwalificatie begonnen. Neemt niet weg dat het nog steeds hopen is dat het Nederlands elftal de week goed doorkomt.
Ik heb nog nooit met zo'n goede groep gewerkt", vervolgt Van Gaal. "Deze is qua teamspirit ver verheven boven alle andere groepen. Ook die van 2014. Dit is een hele andere generatie van die van 2000. Ik ben daar heel erg door verrast. Ik vind dat ook een plus voor het proces."
Karakterologisch goed is wat anders dan speltechnisch goed. Spijkers op laag water zoeken.
Hey, ik neem het op voor Louis!
Je kan er op los speculeren, maar dat maakt het nog niet waar.Lees mijn post dan, ik ga ook daar op in. Twee maanden geleden nog maakte hij deze ploeg verbaal af juist op hun karakter.
Achteraf ongeloofwaardig terugkrabbelend dat hij het over Portugal en Frankrijk had.
En zelfs als dat waar zou zijn (yeah right), dan slaat het nergens op en kiest hij zelf ervoor om de ploeg van 2000 (2002) en 2014 er bij te halen. Deze selectie mag de schoenen nog niet schoonlikken van die groepen. Niet op kwaliteit en al helemaal niet op karakter.
En waar baseert hij het überhaupt op, op 1 weekje en 2 wedstrijden? Die niet eens bijster goed waren.
Welterusten!Zucht, pleur toch op man. Hij praat regelrechte poep, jullie praten regelrechte poep, ik heb 100% gelijk en ik ben wel klaar met jullie. De groeten.
Dat mag natuurlijk.Mag ik ook voor Dusilo zijn in deze discussie?
Ja, dat mag. Ik ben ook voor Dusilo.Mag ik ook voor Dusilo zijn in deze discussie?