De Boeren en het stikstofgedoe

Wat zijn de oplossing tegen stikstof?


  • Totaal aantal stemmers
    19

Max

Administrator
Forumleiding
Nu nog een paar doden,

De extremisten roepen op tot nog extremere acties, dus er gaan inderdaad doden vallen. Maar goed, ik begreep dat een boer had geroepen dat er sowieso ongelukken gebeuren op snelwegen, dus het hoeft niet per se met de boerenacties te maken te hebben. Hopelijk blokkeert de politie de volgende keer tevens de berm en worden ze allemaal vastgezet.
 

Susaa

Well-known member
Ze kunnen die die klote-tractoren toch een keer in beslag nemen ?

Zo moeilijk kan dat toch niet zijn ?
 

Forza AZ

Well-known member
Ze kunnen die die klote-tractoren toch een keer in beslag nemen ?

Zo moeilijk kan dat toch niet zijn ?
Wie moet ze meenemen? Als transportbedrijven weigeren mee te werken met de politie, vanwege ofwel sympathie met de boeren of uit angst voor bedreigingen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Understatement, maar ik heb hier oprecht moeite mee. Ik heb nog steeds best wel sympathie voor die duizenden boerengezinnen die zich oprecht zorgen maken over hun voortbestaan. Maar ik maak me zorgen over de komende weken. Die voorman van FDF kondigde al nog hardere acties aan en als onderstaand de opmaat is, gaan we een heel lelijke periode tegemoet.

 

De Groene Scout

Well-known member
Het wordt steeds gekker en kan de link ook niet zo goed leggen.
Je bent boos als boer en hangt een vlag met een hakenkruis op.
Tja...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Understatement, maar ik heb hier oprecht moeite mee. Ik heb nog steeds best wel sympathie voor die duizenden boerengezinnen die zich oprecht zorgen maken over hun voortbestaan. Maar ik maak me zorgen over de komende weken. Die voorman van FDF kondigde al nog hardere acties aan en als onderstaand de opmaat is, gaan we een heel lelijke periode tegemoet.


Dit is voor jou de grens? Asbest en mesthopen op de snelweg een paar weken terug was nog binnen de lijnen? Dit is al jaren geleden verkeerd gegaan. Toen heeft men een speciale status toegekend dat boeren volledige vrijheid hebben om te protesteren en er voor hen geen regels gelden. Het was ook weer typisch een paar weken terug dat men gewone automobilisten die stapvoets via de vluchtstrook de door een boeren BBQ geblokkeerde snelweg afvluchten op de bon slingerde en de boeren weer lekker vrijuit gingen. Alle eerdere incidenten die gevegt hier al heeft gepost.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Jef400

Well-known member
Het verschil tussen de boeren en de terroristen he. Eerste heb ik sympathie voor. De tweede groep mag van mij dood worden geschoten.
 

JMD

Well-known member
Misschien ook niet.
Dat weten we idd niet zeker. Maar er is een kans dat wat Forza AZ zegt klopt.

Toen Al Qaida veel aanslagen pleegde werden er ook een hoop aanslagen gepleegd die dan 'zogenaamd' opgeëist werden door Al Qaida, maar gewoon het werk bleek van eenzame sukkeltjes die mee wilden liften op de 'angst' voor Al Qaida...


Overigens is er nog een mogelijkheid: dat iemand die tegen de boeren is die nazivlag heeft opgehangen om de boeren juist zwart te maken... Zolang dit soort idiote acties niet opgeëist zijn (en dat waren die idiote protesten op de snelweg wel) moet je alles open houden.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Zou volgens deze lui helemaal geen koeien weg moeten.

Opvallend vooral dat die stikstofprofessoren dus in de Focusgroep Stikstof van D66 zitten... 1 van die 2 is volgens mij ook de professor die van meet af aan kritiek had op die stikstofkaart, maar uit de werkgroep werd gezet omdat hij niet mee wilde werken aan die kaart (dat was zijn lezing van het verhaal).
 

De Wolf

Well-known member
Ik hoor op het journaal dat een boer veroordeeld is voor 80 jaar werkstraf voor het dumpen van afval 😳
 
Bovenaan