De Boeren en het stikstofgedoe

Wat zijn de oplossing tegen stikstof?


  • Totaal aantal stemmers
    20

Fregge

Well-known member
Als er iets in staat wat in Zwammy's straatje past zodat hij weer 'BOE OVERHEID' en 'HUP THIERRY BAUDET' kan roepen
 

zwammy

Well-known member
Als er iets in staat wat in Zwammy's straatje past zodat hij weer 'BOE OVERHEID' en 'HUP THIERRY BAUDET' kan roepen
Ik stem DENK beste kerel, zijn echt wel zaken die je kunt onthouden, evenals dat het zwammy is en geen Zwammy.

Voor de rest een prima betoog 👏👏
 

De Wolf

Well-known member
Ik lees alles, zo kan ik me inlezen in verschillende onderwerpen in plaats van autistisch allemaal verschillende zaken te roepen.
Opvallend genoeg komt het vaak overeen met de PVV standpunten.

Wat betreft DENK die zijn voor minder koeien etc.
 

zwammy

Well-known member
Baudet van de PVV voortaan, word wel steeds moeilijker te begrijpen. Maar goed, anders stem ik vort wel wat jullie willen. Ben de lastigste niet.
 

JMD

Well-known member
Ik lees alles, zo kan ik me inlezen in verschillende onderwerpen in plaats van autistisch allemaal verschillende zaken te roepen.
Hoho zwammy, alleen mensen met de juiste standpunten lezen verschillende kranten. Mensen met de verkeerde standpunten komen daaraan doordat ze alleen de verkeerde dingen lezen... Dat moet je toch nu wel weten... ;)
 

Reinoud

Well-known member
Ik lees alles, zo kan ik me inlezen in verschillende onderwerpen in plaats van autistisch allemaal verschillende zaken te roepen.
Alles als in de kop toch? Want meestal deel je linkjes om vervolgens aan te geven dat je het artikel niet gelezen hebt...
 

zwammy

Well-known member
Hoho zwammy, alleen mensen met de juiste standpunten lezen verschillende kranten. Mensen met de verkeerde standpunten komen daaraan doordat ze alleen de verkeerde dingen lezen... Dat moet je toch nu wel weten... ;)
Haha alsof ik me daar ooit druk over zou maken, als ik me hier de pis zou lauw maken zou het heel erg gesteld zijn.

Laat mij lekker Adolfje zijn, boeit mij het.
 

gevegt

Well-known member
Altijd goed een kijkje achter de schermen. Tevens een mooi voorbeeld hoe lobbyisten te werk kunnen gaan,

 

zwammy

Well-known member
Hmm, dit meen je echt?
Haha je denkt echt dat ik me druk maak over wat hier gezegd word 😅.

Nee balen, ik volg hier therapie voor. Als ik met een cliënt bij een behandelaar ben moeten ze vaak even wachten omdat ik even wil vertellen dat ze mij hier pesten.
 

gevegt

Well-known member
Haha je denkt echt dat ik me druk maak over wat hier gezegd word 😅.

Nee balen, ik volg hier therapie voor. Als ik met een cliënt bij een behandelaar ben moeten ze vaak even wachten omdat ik even wil vertellen dat ze mij hier pesten.
Door wie word je gepest?
Graag even man en paard noemen, want dan kunnen de mods aan het werk!
 
Bovenaan