Fregge
Well-known member
Dat is kiezen voor "Net zo als de Duitsers doen"Ik mis gevegt in de poll
Dat is kiezen voor "Net zo als de Duitsers doen"Ik mis gevegt in de poll
Ik lees alles, zo kan ik me inlezen in verschillende onderwerpen in plaats van autistisch allemaal verschillende zaken te roepen.Sinds wanneer lees jij het FD?
Ik stem DENK beste kerel, zijn echt wel zaken die je kunt onthouden, evenals dat het zwammy is en geen Zwammy.Als er iets in staat wat in Zwammy's straatje past zodat hij weer 'BOE OVERHEID' en 'HUP THIERRY BAUDET' kan roepen
Opvallend genoeg komt het vaak overeen met de PVV standpunten.Ik lees alles, zo kan ik me inlezen in verschillende onderwerpen in plaats van autistisch allemaal verschillende zaken te roepen.
Hoho zwammy, alleen mensen met de juiste standpunten lezen verschillende kranten. Mensen met de verkeerde standpunten komen daaraan doordat ze alleen de verkeerde dingen lezen... Dat moet je toch nu wel weten...Ik lees alles, zo kan ik me inlezen in verschillende onderwerpen in plaats van autistisch allemaal verschillende zaken te roepen.
Alles als in de kop toch? Want meestal deel je linkjes om vervolgens aan te geven dat je het artikel niet gelezen hebt...Ik lees alles, zo kan ik me inlezen in verschillende onderwerpen in plaats van autistisch allemaal verschillende zaken te roepen.
Haha alsof ik me daar ooit druk over zou maken, als ik me hier de pis zou lauw maken zou het heel erg gesteld zijn.Hoho zwammy, alleen mensen met de juiste standpunten lezen verschillende kranten. Mensen met de verkeerde standpunten komen daaraan doordat ze alleen de verkeerde dingen lezen... Dat moet je toch nu wel weten...
Hmm, dit meen je echt?Haha alsof ik me daar ooit druk over zou maken, als ik me hier de pis zou lauw maken zou het heel erg gesteld zijn.
Haha je denkt echt dat ik me druk maak over wat hier gezegd word 😅.Hmm, dit meen je echt?
Door wie word je gepest?Haha je denkt echt dat ik me druk maak over wat hier gezegd word 😅.
Nee balen, ik volg hier therapie voor. Als ik met een cliënt bij een behandelaar ben moeten ze vaak even wachten omdat ik even wil vertellen dat ze mij hier pesten.
Ik zeg wel D'n ZwamIk stem DENK beste kerel, zijn echt wel zaken die je kunt onthouden, evenals dat het zwammy is en geen Zwammy.
Voor de rest een prima betoog 👏👏