Pascallovic
Well-known member
Post alleen af en toe een wedstrijd op social media, maar die zijn nooit in de buurt van mijn huis. Trainingen die wel vanaf mijn huis gaan plaats ik nooit.
Dieven gebruiken loop- en fietsapps
Apps als Strava en Runkeeper zijn goud waard voor inbrekers. Als mensen hun hardloop- en fietsroutes delen met de buitenwereld, kunnen dieven daaruit afleiden waar mensen wonen. In regionale media waarschuwt de politie daarvoor.
Sommige gebruikers plaatsen bijvoorbeeld een foto van hun dure racefiets. Een inbreker weet dat graag. En als inbrekers de app van hun doelwit een tijdje in de gaten houden, kunnen ze zien dat iemand op vaste tijden de deur uitgaat. Dan weten ze wanneer ze in de buurt van het huis moeten zijn en hoelang ze de tijd hebben om hun slag te slaan.
Ik ga wellicht nog een keer de Van Brienenoord een paar keer pakken als training voor de marathon van Dingle. Ik denk dat Lombardijen het makkelijkste is qua treinstation?
Vanwaar de switch naar trail, Max? ik kom die gasten wel eens tegen op MTB-tracks, om gek van te worden. Vooral als ze oortjes in hebben.