?
?uti
Guest
Dankzij een foutje in een webshop een fietscomputer van 169 euro voor 69 euro kunnen kopen. :rumcolaa:
Leuk zo'n computer, maar ga je er ook nog mee fietsen? mg:
Na het werk effe een duurloopje gedaan van 12.7 km. Heerlijk loopweer!
Zet je Strava ook nog aan? Een KOM op Appelscha, leuke uitdaging.
Je hebt verschillende leeftijdscategorieen. Vrouwen lopen tot hun 60e 40 km omdat ze vrouw zijn, terwijl mannen tot hun 50e 50 km lopen (Over deze ongelijkheid heb ik feministisch Nederland nog nooit gehoord.) Vanaf de 60 jaar en tot 12 jaar hoeft je maar 30 km te lopen. Je mag wel altijd meer lopen natuurlijk. Op die 30 km zitten dus vooral bejaarden die 10 tussenstops maken op 30 km. Dan redt je het niet nee.Als je 4 km per uur loopt, dan heb je nog 2,5 uur over voor stops onderweg. Als je het dan inderdaad niet redt in 10,5 uur, dan kun je je inderdaad afvragen of je er wel aan mee moet doen.
Maar goed, jij hebt het weer mooi volbracht. Netjes! Kan jij je weer mooi focussen op hardlopen. Ik dacht alleen altijd dat ze 50 km per dag liepen, maar ik begrijp dat het dertig km per dag is?
Ik ben ook weer vol in training. Gezien die ge?rriteerde kuitspier heb ik wel besloten om vooral te focussen op heel blijven. Zes keer in de week trainen is niet goed voor mijn lichaam. Tenzij ik andere sporten daarnaast zou gaan doen zoals zwemmen of fietsen, maar dat is nou eenmaal niet mijn ding. Vorige week drie keer getraind en steeds wel af en toe het idee gehad dat ik mijn kuitspier weer voelde. Afgelopen week nu drie keer getraind en morgen een trainingsloop maakt het totaal runs deze week vier. Deze week geen last gehad van mijn kuitspier. Ik zal het dus denk ik bij vier keer trainen per week gaan houden. Gisterochtend overigens al om zes uur 's ochtends buiten voor een loopje van 16 km nog voor het werk. Ik wist niet dat ik het kon.
Of gewoon harder fietsen natuurlijk.Vandaag 100km gereden, jammer dat de telefoon bij 83km geen batterij meer over had. Volgende keer maar even met een volle batterij vertrekken.
Of gewoon harder fietsen natuurlijk.