De Bewegers

Maasveld

Well-known member
Wat moet ik dan drinken? Enkel en alleen water? Dat trek ik niet en ik moet niet te snel afvallen.
Daarbij moet ik ook voldoende eten en daar heb ik nu soms al moeite mee.
Slimpie aanlenglimonade schijnt goed te kunnen volgens de di?tiste van mijn moeder. Verder is Crystal Clear toch ook wel prima? Maat van me dronk tijdens zijn dieet veel water met een smaakje.
 

Kevah

New member
Slimpie aanlenglimonade schijnt goed te kunnen volgens de di?tiste van mijn moeder. Verder is Crystal Clear toch ook wel prima? Maat van me dronk tijdens zijn dieet veel water met een smaakje.
Het is ook niet super slecht, ik durf bijna niks meer goed te noemen, want in principe is alles slecht. Alleen de zoetstoffen die erin zitten, die zitten er ook in slimpie. Alleen dan drink ik toch liever cola zero of crystal clear inderdaad.
 

Marinos

Well-known member
Hoeft toch ook niet. Slechte dingen eten is ook lekker. Ik ben en zal nooit een health freak worden.
Ik vreet ook elke vrijdag een kapsalon of broodje doner weg hoor. :duim:

Nou Is het voor mij sowieso makkelijk omdat ik nooit die behoefte heb gehad aan snoepjes of chocolade of chips ofzo.

En ik ben verslaafd aan noten.
 

Marinos

Well-known member
Overigens is dit het bewegen topic.

Afgelopen zondag een survival run gehad van 13 km met 62 hindernissen. Partijtje stuk savonds!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vandaag stond er vooral een hoop loopscholing en krachttraining op het programma. Het loopprogramma zelf was erg kort. Tien keer vierhonderdmeter in vijf kilometer tempo. Vrijwel ieder rondje was eigenlijk veel te snel, maar het ging nou eenmaal wel lekker.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb mij weer ingeschreven voor de hardloop vierdaagse. 60 kilometer hardlopen. De vorige keer was het doel nog uitlopen, dit keer is het doel om de 60 kilometer binnen de 4,5 uur te lopen. Vorig jaar kwam ik uit op 4.51:16.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Yes. Bij mij staat er ook nog een A op dat ik naast de eerste startgolf ook echt vooraan mag starten.

Vandaag in Naaldwijk hardlopen was niet echt een succes. Dat was wel heel erg amateuristisch geregeld. Met krijt zou de route overal worden aangegeven, maar er was ??n probleempunt met een weggehaalde brug waar de organisator met de fiets zou staan. Mooi niet dus. De pijlen stonden al onhandig getekend, maar na verloop van tijd stonden ze dus ook verkeerd. Na nog geen vier kilometer had ik al 600 meter extra gelopen doordat de fietser dus nog ver achter mij zat. Lekker lul verhaal over dat de pijlen onder bladeren zouden zitten, dat de pijlen eigenlijk voor de terugweg waren en tenslotte zou het een oude route betreffen. Extreem aardige mensen daar in Naaldwijk, maar excuses maken of een fout toegeven is er niet bij. Toen heb ik mijn PR tempo lekker laten varen en ben ik de rest lekker met mijn vader meegelopen. Het restant van het parcours was ook zoeken hoe je in godesnaam moest lopen. Na 9,3 km op mijn vader zijn klokje en 9,9 km op mijn klokje kwamen we een grote 9 tegen op het asfalt aan de linkerkant waar wij volgens de pijlen nog een andere kant op moesten. Daarna zijn we maar gewoon ook de borden Naaldwijk gaan volgen. Er klopte werkelijk geen fuck van die pijlen. Goede beslissing dus om maar gewoon lekker met mijn vader te lopen. Uit die route viel niet te komen en je bent er niet bekend. Mijn vader die kwam nog verrassend dichtbij de 15 km (15,3 km). Meer geluk dan wijsheid, want de route volgen was niet te doen. Wel een mooi gebied overigens. Aan gebieden met kassen denk ik toch aan de eindeloze rechte stukken, maar daar was hier totaal geen sprake van. Een PR lopen was overigens waarschijnlijk ook niet realistisch geweest. Het stormde, je liep volstrekt alleen voorop en meer dan de helft van de tijd liep je in harde wind tegen of van opzij. Dus toch alles op de Bruggenloop. Al zal dat ook niet makkelijk worden als het ook volgende week weer in het weekend zou stormen. Verder viel het vandaag ook op dat ook het Varkenoordse viaduct nou niet echt vlak is.

Jozsef vraagje voor mijn ouders. Die maken er een weekend van en zitten in een hotelletje bij Blaak. Waar kunnen ze makkelijk de auto gratis kwijt op zaterdag en zondag wat met OV redelijk in verbinding staat met Blaak en liefst ook Kuip?
 
?

?uti

Guest
Vanaf vrijdag starten bij een nieuw fitness centrum. Heb er helemaal zin in.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gisteren al snel de training afgebroken. Ik ben grieperig. Hopelijk dat het snel wegtrekt.
 

Jozsef

New member
Oei, dat komt wel erg slecht uit zeg.... Beterschap! Gelukkig ben ik er zelf zo goed als vanaf.
Weersberichten zijn voorlopig gunstig: 's Middags droog, 8 graden en een matige zo-wind.
Dat laatste is ongunstig, van km 4 tot 12 dus tegenwind. Zw-wind is op dit parcours beter.
 
Bovenaan