Yes. Bij mij staat er ook nog een A op dat ik naast de eerste startgolf ook echt vooraan mag starten.
Vandaag in Naaldwijk hardlopen was niet echt een succes. Dat was wel heel erg amateuristisch geregeld. Met krijt zou de route overal worden aangegeven, maar er was ??n probleempunt met een weggehaalde brug waar de organisator met de fiets zou staan. Mooi niet dus. De pijlen stonden al onhandig getekend, maar na verloop van tijd stonden ze dus ook verkeerd. Na nog geen vier kilometer had ik al 600 meter extra gelopen doordat de fietser dus nog ver achter mij zat. Lekker lul verhaal over dat de pijlen onder bladeren zouden zitten, dat de pijlen eigenlijk voor de terugweg waren en tenslotte zou het een oude route betreffen. Extreem aardige mensen daar in Naaldwijk, maar excuses maken of een fout toegeven is er niet bij. Toen heb ik mijn PR tempo lekker laten varen en ben ik de rest lekker met mijn vader meegelopen. Het restant van het parcours was ook zoeken hoe je in godesnaam moest lopen. Na 9,3 km op mijn vader zijn klokje en 9,9 km op mijn klokje kwamen we een grote 9 tegen op het asfalt aan de linkerkant waar wij volgens de pijlen nog een andere kant op moesten. Daarna zijn we maar gewoon ook de borden Naaldwijk gaan volgen. Er klopte werkelijk geen fuck van die pijlen. Goede beslissing dus om maar gewoon lekker met mijn vader te lopen. Uit die route viel niet te komen en je bent er niet bekend. Mijn vader die kwam nog verrassend dichtbij de 15 km (15,3 km). Meer geluk dan wijsheid, want de route volgen was niet te doen. Wel een mooi gebied overigens. Aan gebieden met kassen denk ik toch aan de eindeloze rechte stukken, maar daar was hier totaal geen sprake van. Een PR lopen was overigens waarschijnlijk ook niet realistisch geweest. Het stormde, je liep volstrekt alleen voorop en meer dan de helft van de tijd liep je in harde wind tegen of van opzij. Dus toch alles op de Bruggenloop. Al zal dat ook niet makkelijk worden als het ook volgende week weer in het weekend zou stormen. Verder viel het vandaag ook op dat ook het Varkenoordse viaduct nou niet echt vlak is.
Jozsef vraagje voor mijn ouders. Die maken er een weekend van en zitten in een hotelletje bij Blaak. Waar kunnen ze makkelijk de auto gratis kwijt op zaterdag en zondag wat met OV redelijk in verbinding staat met Blaak en liefst ook Kuip?