Ik kan je dan aanraden om ook te stoppen met die Light varianten. De zoetstoffen hebben namelijk hetzelfde effect op je bloedsuiker, waardoor je meer behoefte krijgt aan eten/tussendoortjes.
Wat eet je dan als alternatief voor de aardappel of was je sowieso al niet van de AGV?
Zoete aardappel, quinoa, bruine rijst, volkoren pasta. Maar ik eet ook regelmatig alleen (gegrilde) groente en vlees. Gewoon een kwestie van voldoende groente snijden.Wat eet je dan als alternatief voor de aardappel of was je sowieso al niet van de AGV?
Moet je nagaan als je stopt met Light. Vliegen de kilo's er af.Werkt bij mij iig niet zo, ik eet behoorlijk eiwitrijk en ik ken het gevoel van honger bijna niet meer. En ik eet 4/5/6x per dag.
@Janssen waar heb je mij dat horen zeggen dat het minder ongezond Is? Overigens klopt dat wel, maar heb het hiervoor nergens genoemd.
http://www.pushandpullcoaching.com/voeding/light-producten/
bruine rijst, volkoren pasta.
Tja toen ik m'n chemo kuren achter de rug Had zat ik met mega energie schommelingen, onafhankelijk van m'n activiteiten. Toen heb ik m'n voedingspatroon omgegooid, geen suiker meer geen pakjes en zakjes, minder koolhydraten en meer eiwitten. Dat heeft me geweldig geholpen om weer stabiel te zijn qua energie. Plus dat ik minder slaap nodig heb en frisser in m'n hoofd ben.
En ik kan nog steeds erg lekker eten hoor, maak je daar niet druk om.
Waar dan nog meer mee?Respect voor jou daar niet toe. Maar ik geloof niet dat het enkel met het voedsel te maken heeft, maar dat is mijn eigen mening.
Waar dan nog meer mee?
Zeker, maar sinds mijn voedingspatroon omgegaan Is word ik uitgeruster wakker onder andere. Terwijl ik niet overtuigd Was dat dit fade oplossing Was.Ik doelde eigenlijk op het fris in het hoofd, energie en minder slaap nodig. Dat is ook een mentale kwestie.
Hehe, Cola Zero drinken en denken dat het minder ongezond is...
Hoeft toch ook niet. Slechte dingen eten is ook lekker. Ik ben en zal nooit een health freak worden.Wat dacht je van een fles ketchup.
Hoewel ik die niet altijd kan laten staan....
Hoeft toch ook niet. Slechte dingen eten is ook lekker. Ik ben en zal nooit een health freak worden.
Wat moet ik dan drinken? Enkel en alleen water? Dat trek ik niet en ik moet niet te snel afvallen.Moet je nagaan als je stopt met Light. Vliegen de kilo's er af.