De Bewegers

Janssen

Well-known member
Met een gezond voedingspatroon kan je ook genieten. Eigenlijk zelfs nog meer, want wanneer je de suikers laat staan zul je na verloop van tijd meer energie hebben, frisser wakker worden, minder slaap nodig hebben etc.

En hij wordt ook niet meer ineens slap halverwege.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik wil ook wat 'beter' gaan eten, ik kreeg vorige week al de opmerking dat ik al een aardig 'dartersbuikje' begin te krijgen. Nou bestaat mijn eetpatroon grotendeels ook uit vette hap, snoep en cola, maar ik heb er nooit echt last van gehad, omdat ik voetbalde en vanwege mijn bouw. Maar de buik is er, hahaha. Grootste probleem is het sporten, ik kan door twee jumpersknee'en niet rennen oid. Erg vervelend. En ja, als er iets aan eten in huis is, vooral koekjes enzo, dan gaat dat wel op.

Wat kan ik bijvoorbeeld 's avonds w?l eten?
 

Janssen

Well-known member
maar ik heb er nooit echt last van gehad, omdat ik voetbalde en vanwege mijn bouw.

Wat bedoel je met "nooit echt last van gehad"? Je hebt nog nooit een hartaanval gehad?

Je kunt aan de buitenkant hartstikke slank zijn maar van binnen al voor 90% dichtgeslibt zonder dat je het weet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik begrijp dat je moet overstappen op noten:

http://www.optimalegezondheid.com/noten-welke-zijn-het-meest-gezond/

Verder zou ik toch maar thuis gezond gaan eten. Als je thuis geen of bijna niet cola, vette hap of snoep tot je neemt, dan kan je buitenhuis gewoon binnen normale proporties mee eten. Buitenhuis heb je vaak toch weinig invloed op wat er beschikbaar is. Als je in je eten en drinken wat discipline hebt, dan hoef je echt niet veel te bewegen om op gewicht te blijven.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Wat bedoel je met "nooit echt last van gehad"? Je hebt nog nooit een hartaanval gehad?

Je kunt aan de buitenkant hartstikke slank zijn maar van binnen al voor 90% dichtgeslibt zonder dat je het weet.

Ik bedoel dat ik jarenlang 70 kilo woog, ik kon eten wat ik wilde, en sinds anderhalf jaar is dat richting de 100 gegaan.
 
?

?uti

Guest
Dan weeg je over 2 jaar 130 kilo als je niets aan je levensstijl doet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik bedoel dat ik jarenlang 70 kilo woog, ik kon eten wat ik wilde, en sinds anderhalf jaar is dat richting de 100 gegaan.

Dan zou ik er inderdaad echt maar wat aan gaan doen. Ik ben in zeven jaar van 65/67 naar 85 gegaan en ik zit nu op 75. Het laatste vind ik op zich wel prima, maar 85 was voor mij echt te zwaar.
 

Jozsef

New member
Was niet zo druk hoor vorige week....

nn-rotterdam-marathon.jpg
 

Max

Administrator
Forumleiding
ROTTERDAM HOOLIGANS!!!!!!!!!!! ROTTERDAM HOOLIGANS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
 

Max

Administrator
Forumleiding
65.000 op zaterdag en zondag. 15.000 op zaterdag en de rest op zondag. De lopers die starten uiteraard gespreid over velen uren.
 

Jozsef

New member
Volgens mij niet. 1/4 marathon (foto) was rond de 11.000 man.
De hele marathon trekt meer lopers, maar nooit de aantallen die Max noemt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De Dam tot Damloop is twee keer zo groot qua deelnemers. Uiteindelijk lopen de deelnemers in Rotterdam over alle afstanden gezamenlijk vermoedelijk weer meer kilometers.
 
Bovenaan