De Bewegers

Jozsef

New member
Ik stond met de auto in Rheden op het Veluwetransferium, een paar minuutjes loopafstand van Paviljoen de Posbank. Maar inderdaad druk in training, ik ga voor een etappe overwinning dit jaar.
Ken ik, daar reden wij vorig jaar even fout. Daarna komt die steile klim naar dat uitzichtpunt. Goed afzien daar.
Toch is afslag Schaarsbergen dichterbij, scheelt gauw een kwartier.
Die etappe is al zeker voor je: leeftijd, gewicht, conditie, mtb vs racefiets.....
Heb nog wel wat trucjes in petto, waaronder linkeballen. Wie weet rijdt die kip ook een keer mee.
 
?

?uti

Guest
050321-kip-op-fiets.jpg
 

Eresd?g?

Banned
Goed man! Belangrijkste om vol te houden op momenten dat t ff tegen zit. Dat zijn de moeilijkste momenten. Succes!
 

Kevah

New member
Goed man! Belangrijkste om vol te houden op momenten dat t ff tegen zit. Dat zijn de moeilijkste momenten. Succes!

Dat klopt, dat zijn zeker de lastigste tijden. Ik ben na mijn knie operatie 7 kilo aangekomen. Ik was de vorige keer 21 kilo afgevallen, toen ik stopte was ik weer wat aangekomen. Vlak voor mijn operatie wel weer wat afgevallen vanwege het intensief trainen om zo sterk mogelijk uit de operatie te komen. Maar na een operatie de hele dag op de bank vervelen met snoep en chocola om je heen doet geen goed voor je gewicht.

Nu dus vastbesloten om weer minimaal 20 kilo af te vallen, daarvan zijn de eerste 4 nu een feit. Dus ik ga zeker doorzetten, echter binnenkort fulltime werk, dus dan wordt het aan de ene kant lastiger om te sporten, aan de andere kant ook lastiger om ongezonde dingen te snoepen overdag.
 

Marinos

Well-known member
Stop gewoon met ongezonde dingen eten. En denk vooral ook om verborgen suikers (die zitten bijna overal in! Lees etiketten!). Als je op die ma Ier je voedingspatroon veranderd zal je ook niet meer aankomen omdat je simpel weg gestopt bent met de foute voeding.
 

Janssen

Well-known member
De Bewegers

Kwestie van discipline. Ik werk meer dan 40 uur en train 4x per week 1,5 uur. Gewoon zaak dat het routine wordt.

Eten hetzelfde. Suiker skippen en matigen met koolhydraten. Snoep en frisdrank niet meer in huis halen, na een paar weken mis je het niet eens meer. Ik eet met net zoveel plezier een bak kwark als een zak chips.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nummer twee lees ik:

http://sportsnuts.nl/noten-gezond/

Ik ben nu qua gewoon eten wel goed bezig. Ik merk dat Marinos wel gelijk heeft dat dan je gewicht ook wel op peil blijft. Ik moet nu nog van die zak chips af. Ik zal mij eens in de noten varianten verdiepen. Dat lijkt een prima alternatief voor een zak chips.
 

Janssen

Well-known member
Mix-zakken zijn het beste te verteren. Hazelnoten, walnoten, chashew, Braziliaanse noten. Dat soort combinaties. Verder draai ik een shitload zaden door de kwark, dat is dan mijn avond-tussendoor na het trainen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gewoon de supermarkt plunderen of kan ik beter voor een ander adresje gaan?
 

Janssen

Well-known member
De Bewegers

Gewoon even naar body&fitshop, bestel je al dat spul online. Noten kun je ook goedkoop bij Aldi/Lidl halen.
 

Kevah

New member
Ik ga ook zeker niet di?ten, het probleem is dat ik nog thuis woon en mijn ouders dus het ongezonde in huis halen. Ik werk nu ook nog een paar dagen tussen het snoep.
 

Jozsef

New member
De Bewegers

Blijf wel af en toe genieten! Verder gewoon een beetje opletten met wat je eet, dikmakers niet meer in huis halen en vooral.... Zelfdiscipline!
Met jezelf dus afspreken dat je niet ??n keer verzaakt. Doe je dat wel, dan is het einde zoek en ga je steeds vaker excuses zoeken om niet te gaan.
Afgelopen winter waren er talloze keren twijfels bij mij. Koud, wind, regen. Dat zegt een stemmetje diep van binnen om voor ??n keer over te slaan. Dan moet je sterk zijn en toch gaan.
 

Marinos

Well-known member
Met een gezond voedingspatroon kan je ook genieten. Eigenlijk zelfs nog meer, want wanneer je de suikers laat staan zul je na verloop van tijd meer energie hebben, frisser wakker worden, minder slaap nodig hebben etc.
 
Bovenaan