De Bewegers

Max

Administrator
Forumleiding
Ah de Stoomtramloop. Mooie loop is dat. Die ga ik dus waarschijnlijk ook doen.
 
?

?uti

Guest
Vandaag is het te slecht weer om te gaan fietsen....of eigenlijk heb ik geen zin om die fiets compleet te moeten schoonmaken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De Bewegers

Ik heb vandaag 7,5 kilometer hardgelopen in 35:30. Ik was blij dat ik alle kilometers onder vijf minuten per kilometer kon houden. Gigantisch zware benen nog van vrijdag en dat ik tot over enen in Hoorn heb staan zuipen zal ook wel niet geholpen hebben.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je hoort er wisselende verhalen over. Ik ken iemand die een marathon obstacle race heeft gedaan, maar die vond dat minder zwaar dan een normale marathon hardlopen. Je wordt er wel sterker van lijkt me.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb mij ingeschreven voor de halve marathon volgende week. Gezien het vrijdag al was doorbijten qua afstand zal het wel een zware dobber worden. Toch zal ik mits de benen goed voelen denk ik wel weer een poging wagen een PR te lopen. Afgelopen vrijdag voor het eerst vooraan gestart bij een loop, dat zal ik waarschijnlijk weer proberen te doen. Het is toch prettiger dan ik aanvankelijk dacht. Je mist het inhalen van mensen, maar je loopt wel sneller in het juiste tempo.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Hebben de hardlopers hier gisteren nog naar Andere tijden sport gekeken?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nee, ik was pas laat thuis. Ik zag iets voorbij komen over een marathonman?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Nee, ik was pas laat thuis. Ik zag iets voorbij komen over een marathonman?

Klopt. Die liep elke dag bijna 2 marathons om van Hoek van Holland op tijd in Stockholm te geraken. Bijzondere aflevering.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb de aflevering terug gezien. Dat was een mooie aflevering. Stom, ik doe al acht jaar mee aan het tweejaarlijkse evenement De Zestig van Texel en die staat ook mede in het teken van hem.

Vandaag een tien kilometer gelopen bij de Wijkenloop. Ik heb hem in 42.13 kunnen voltooien. Twee maanden terug liep ik met pijn en moeite hetzelfde parcours in 50.58, dus de progressie van bijna negen minuten mag er wezen. Het was daarnaast ook behoorlijk warm tijdens het lopen. Op de tien kilometer is dit mijn derde tijd. Ik heb hetzelfde parcours een keer in 41.30 afgelegd en ik heb de Zaanse Schansloop in 41.55 volbracht. Als ik al zo dichtbij kom zonder interval training, dan zit er nog wel behoorlijk wat progressie in. De tien kilometer uiteindelijk binnen de veertig minuten lopen daar geloof ik wel in.

Zondag staat een halve marathon op het programma als ik mijzelf niet opblaas, dan moet ik in staat zijn om mijn PR uit 2007 te verbeteren. Die staat nog op 1:39:33. De afstand zal wel afzien zijn. Vorige week vrijdag viel mij de 10 EM al zwaar qua afstand gezien ik de laatste tijd alleen maar tien kilometer per keer loop.

Afhankelijk of ik volgende week mee ga met de duintraining met mijn oude hardloopvereniging ga ik volgende week of die week erna proeftrainen bij een hardloopvereniging in Amsterdam.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb een jaar een TomTom horloge en die houdt alles bij. Die verbind je gewoon via BlueTooth met de iPhone of via USB met de laptop en dan heb je alle gegevens gewoon digitaal beschikbaar. Mijn oude PR's kon ik nog van de site afplukken van mijn oude hardloopvereniging.
 
?

?uti

Guest
Doel: Ongeveer 3 uurtjes in het zadel zitten en rond een gemiddelde van 30 km/h uitkomen. Met 29,2 over 94km exact ben ik op zich niet ontevreden. Wel jammer dat het net geen 30 is geworden, maar dat komt de volgende keer wel. Ik zit er in ieder geval al heel dichtbij. Als ik meeweeg dat er nog een aantal stadskilometers door Drachten en Leeuwarden bij zitten dan mag ik zeker tevreden zijn.

xs8yS5Eb.png
 
Bovenaan