Darten

Reinoud

Well-known member
Behalve dat het dit keer wel waar is.

Wil dat best geloven, maar hoe weet je dat? En is het een excuus? Kijk als het binnen de regels mag doet het er verder niet toe. Maar op het moment dat er regels komen mbt juichen kan je je afvragen of zijn ziekte dan een excuus is.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wil dat best geloven, maar hoe weet je dat? En is het een excuus? Kijk als het binnen de regels mag doet het er verder niet toe. Maar op het moment dat er regels komen mbt juichen kan je je afvragen of zijn ziekte dan een excuus is.

Dat zag ik aan zijn interview na afloop. De manier waarop hij uit z'n ogen keek, z'n manier van praten. Dat soort dingen.
 

Reinoud

Well-known member
Inmiddels is het toch tot een vijfde set gekomen. Wat een zeer matige wedstrijd zeg. Die Alcinas gaan makkelijk verder.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vind het niveau tot nu toe sowieso nog niet heel bijzonder dit WK.

Veel Nederlanders staan ook stil in hun ontwikkeling.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik vind het niveau tot nu toe sowieso nog niet heel bijzonder dit WK.

Veel Nederlanders staan ook stil in hun ontwikkeling.
Die extra deelnemers zijn voorlopig inderdaad niet echt een toevoeging qua niveau.

Na van Gerwen en Barney had je telkens een ander die in de buurt stond. Eerst van der Voort, toen Klaassen en daarna van de Pas. Die zijn allemaal teruggevallen inderdaad en Barney valt nu ook weg.
 

Reinoud

Well-known member
Hij eindigt met een mooie finish. Wel erg belangrijke zege en het is hem gegund.

Nederland had twee toppers. Met wegvallen van Barney is daar enkel MvG van overgebleven. De overige zijn leuke subtoppers, met telkens een andere uitschieter.

Eigenlijk verwacht ik nog het meest van De Zwaan. Voor wat verder weg vond ik Guus leuk spelen.
 
Bovenaan