Darten

Reinoud

Well-known member
Ging net in de studio er ook weer over. Ben erg benieuwd. Manager heeft aangegeven dat ze met dit scenario rekening hadden gehouden. Top 16 was enkel met halve finale plaats te behalen. Het zal mij benieuwen, maar kan mij niet voorstellen dat hij twee keer Ahoy laat lopen.
 

Reinoud

Well-known member
Leuk potje darts hoor! Die Zweed staat goed te gooien. Missen van vijf set darts in de twee set heeft hem niet in de war gebracht.
 

Reinoud

Well-known member
Gaat erover dat top 16 automatisch voor alle grote toernooien is geplaatst. Nu is hij dat niet en zo loop je dus direct een hoop geld mis. Volgens mij is dat waar het om gaat.
 

Bestaat niet meer

Well-known member
Waarom zal hij geen WK spelen als hij PL en World Series speelt?

PL en World Series leveren wel geld op op je bankrekening, maar niet op de ranglijst. Als hij die dus speelt verdient die wel geld, maar zal die verder en verder zakken op ranking en nog voor WK uit die top-32 wegvallen.
 

Pascallovic

Well-known member
Hij moet eerst weer zijn spel op orde krijgen. Want hiermee gaat ie op de vloertoernooien ook niet ver komen en zich kwalificeren voor de majors.
 

Joost

Well-known member
PL en World Series leveren wel geld op op je bankrekening, maar niet op de ranglijst. Als hij die dus speelt verdient die wel geld, maar zal die verder en verder zakken op ranking en nog voor WK uit die top-32 wegvallen.

Kijk dat is duidelijk.
 
Bovenaan