Darten

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die kutvent gooit effe twee finishes van boven de 100. Ik had nog nooit van hem gehoord.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Die vent met de achternaam van een dame? En die speelt tegen een vrouw? Verwarrend.
 

Reinoud

Well-known member
Normaal zou je hem wel in de Premier League zien spelen. Maar dit WK kan hem ook wel eens de PL kosten. Historische nederlaag. Baal nu wel dat ik toch niet ben blijven kijken. Had verwacht dat Barney wel makkelijk zou winnen.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Normaal zou je hem wel in de Premier League zien spelen. Maar dit WK kan hem ook wel eens de PL kosten. Historische nederlaag. Baal nu wel dat ik toch niet ben blijven kijken. Had verwacht dat Barney wel makkelijk zou winnen.

Volgend seizoen wordt zijn laatste, die krijgt wel een wildcard voor de PL.
 

Joost

Well-known member
Yes, en dat is dan ook de enige reden. Zijn afscheidstournee. Al verdient hij dat dan ook wel weer.

Ik meen me te herinneren dat de baas van de PDC vorig jaar in een interview nog zei dat zowel Taylor als van Barneveld altijd een wildcard krijgen. Enkel om de commerciele waarde van de spelers en hun staat van dienst.

En aangezien van Barneveld allesbehalve een modderfiguur slaat in de PL is het geen rare keuze.
 

Bestaat niet meer

Well-known member
mogelijkheden Barney in 2019:
- of hij krijgt uitnodiging PL en World Series en speelt geen WK
- of hij gaat players championships en euro tours gooien om zich te plaatsen voor WK

Voor dat 1e is die afhankelijk van PDC (en Sky), dat 2e gaat die fysiek en mentaal niet trekken...
 
Bovenaan