Darten

Joost

Well-known member
Pittige loting gelijk voor Satyr.
Oliver Mueller haalde gisteren en eergisteren de laatste 64 en gooit gemiddeld 75+

Joost

Well-known member
Vrees dat het nu wel klaar is. Tegenstander mocht leg 7 beginnen en staat op 48 na 15 pijlen. Satyr begon met een 8.

Joost

Well-known member
Een van de heren met wie Satyr er naartoe is mag wel door. En die werpt volgens mij rond hetzelfde niveau. Die heeft vandaag wat geluk met de loting.

En een andere Nederlander van wie zeker zou winnen staat nu ook bij de laatste 64.

Het was echt botte pech met de loting.

Pascallovic

Well-known member
Uiteindelijk gaat in de Europese Order of Merit zelfs iedereen met 3 punten door. Er is 1 geluksvogel die met 2 punten doorgaat, maar die heeft dan ook een legsaldo van +13 en in totaal 29 legs gewonnen. Bij Q-school UK gaan er 12 spelers met 3 punten naar huis op basis van legsaldo.

Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Olivier Muller, die van Satyr won, verliest de dagfinale van een Belg ondanks dat hij een stuk beter gooide dan de Belg. Hij won zelfs een leg in 11 darts, en die had hij ook in 10 darts uit kunnen gooien.

Zijn finishen speelde 'm wel parten in die wedstrijd want in twee verloren legs mist hij flink wat dubbels.

Reinoud

Well-known member
Ja, de maandag was helaas slecht, dat heeft me misschien genekt. De dinsdag was goed, maar gooide Portela een hele goede pot tegen mij. Woensdag pure pech, Muller was veel beter.

Uiteindelijk wel tevreden, het was een mooie ervaring
Was tof om te volgen!

Reinoud

Well-known member
Je ziet wel dat de gemiddelden vandaag over het algemeen stuk hoger liggen.

Als ik het goed begreep is er ook een deel ingestroomd om de tourkaart te behouden?

Bovenaan