Darten

Joost

Well-known member
Portela moet tegen Richter, die heeft gisteren helemaal niet gegooid. Maar echt goed heeft Portela gisteren ook niet geworpen. Hij verloor van Vleghart die uiteindelijk de dagfinale verloor.

Vleghart zat ook in Satyrs deel van het schema maar verloor nu direct.

Pascallovic

Well-known member
Uiteindelijk is gewoon doorkomen in deze fase. Vanaf komende wedstrijd krijg je voor elke overwinning een punt. Als je iedere dag een puntje pakt kom je normaal gesproken ook wel in die laatste fase. Had wat fijner geweest als ie wat ruimer had gewonnen, want bij gelijk aantal punten telt legsaldo en gisteren natuurlijk ook een keer met 5-0 verloren, terwijl hij voor zijn bye bij de laatste 512 geen legs kon winnen.

• Leuk
Waarderingen: Max

Jamel

Administrator
Forumleiding
Bokkie gooit een stukje minder dan vanochtend, maar vooralsnog toch goed genoeg om beter te zijn dan zijn tegenstander. 3-0 voor.

Joost

Well-known member
Dit was wel een heel contante wedstrijd. Hij wint in 23, 22, 20, 22 en 22 darts en verliest tussendoor een leg waarop hij zelf na 18 darts op 14 staat.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik moet het uiteraard doen met de statistieken, maar als ik het zo allemaal een beetje bekijk dan zou Satyr best een goeie kans maken op een tourkaart als hij er volledig voor gaat. Hij gooit vrij makkelijk triples, maar heeft iets teveel lose darts en gemiste dubbels. Als hij dat er met veel trainen een beetje uit kan krijgen, gaat zijn gemiddelde zo met een punt of 5 á 10 omhoog en dan behoor je tot de betere spelers van dit event.

Joost

Well-known member
Ik moet het uiteraard doen met de statistieken, maar als ik het zo allemaal een beetje bekijk dan zou Satyr best een goeie kans maken op een tourkaart als hij er volledig voor gaat. Hij gooit vrij makkelijk triples, maar heeft iets teveel lose darts en gemiste dubbels. Als hij dat er met veel trainen een beetje uit kan krijgen, gaat zijn gemiddelde zo met een punt of 5 á 10 omhoog en dan behoor je tot de betere spelers van dit event.
Ik denk dat je gelijk hebt, maar is dat niet voor minstens 100 anderen die daar nu staan te spelen ook zo?

• Leuk
Waarderingen: Max

Pascallovic

Well-known member
We zijn weer begonnen. Meneer Portela is de tegenstander. Die hebben we wel met regelmaat op tv gezien. 6x mogen deelnemen aan het WK.

Bovenaan