Maar wel op het niveau dat hij zelf aangaf te hebben.Bokkie gooit een stukje minder dan vanochtend, maar vooralsnog toch goed genoeg om beter te zijn dan zijn tegenstander. 3-0 voor.
Gelukkig een foutje in de score. Dacht ook al, hoe wil je dat uberhaubt doen, wetende dat je op de 19 begint.Hij bust 129, hoe dan?
Nou ja, triple 19, triple 20 en dan ipv dubbel 6 een dubbel 10 gooien ofzo. Maar goed, het was dus inderdaad een foutje. Was wel een knappe laatste 4 beurten: 100, 100, 113 en dubbel 8 met de eerste dart.Gelukkig een foutje in de score. Dacht ook al, hoe wil je dat uberhaubt doen, wetende dat je op de 19 begint.
Ik denk dat je gelijk hebt, maar is dat niet voor minstens 100 anderen die daar nu staan te spelen ook zo?Ik moet het uiteraard doen met de statistieken, maar als ik het zo allemaal een beetje bekijk dan zou Satyr best een goeie kans maken op een tourkaart als hij er volledig voor gaat. Hij gooit vrij makkelijk triples, maar heeft iets teveel lose darts en gemiste dubbels. Als hij dat er met veel trainen een beetje uit kan krijgen, gaat zijn gemiddelde zo met een punt of 5 á 10 omhoog en dan behoor je tot de betere spelers van dit event.
Waarschijnlijk wel, maar ik heb echt geen idee hoe vaak die gasten trainen in vergelijking met Satyr.Ik denk dat je gelijk hebt, maar is dat niet voor minstens 100 anderen die daar nu staan te spelen ook zo?