Zijn tegenstander mooi onder druk gezet.Iets mindere leg, maar hij pakt hem wel. Echt supervet dit!
19 weet hij zelf te melden.Jaaaa! Die Belg begon ook te missen in de laatste leg. Satyr ook weer 4 matchdarts mis in die laatste leg, maar hij pakt hem uiteindelijk. Hoeveel gemiste matchdarts zouden dat zijn geweest? Meer dan 10, volgens mij. Maar goed, hij pakt hem!
Hij pakt hem toch, nadat de tegenstander in de laatste leg ook 5 matchdarts mist. Lekker score van 145 om hem op dubbel 18 weg te zetten vanaf 181.
19 weet hij zelf te melden.
Bizar veel over zo'n kort format. Maar goed, de winst is het belangrijkste.19 weet hij zelf te melden.
Dat was in een gezamenlijk appgroep waarin we aan het supporteren waren. Verder viel er niets uit af te lezen en ik ga hem ook niet uit zijn concentratie halen.Bizar veel over zo'n kort format. Maar goed, de winst is het belangrijkste.
Heb je contact met hem? Hoe voelt 'ie zich?
Ah, dank! Logisch ook, ja.Dat was in een gezamenlijk appgroep waarin we aan het supporteren waren. Verder viel er niets uit af te lezen en ik ga hem ook niet uit zijn concentratie halen.
Zijn volgende tegenstander had een bye voor de eerste ronde. Gisteren vloog hij er met 5-0 af.
Hij kreeg maar in 1 leg een kans op een dubbel en miste. Gemiddeld 66,34.