Darten

Joost

Well-known member
Je ziet wel dat de gemiddelden vandaag over het algemeen stuk hoger liggen.

Als ik het goed begreep is er ook een deel ingestroomd om de tourkaart te behouden?
Ik was net ook aan het kijken. Het niveau is er echt hoog inderdaad met als uitschieter een Fransman Thibault Tricole die al tweemaal 100+ gooide.
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Jammer, dat Ronny Huybrechts die finale verliest. Die gun ik ook wel een comeback. Komende dagen wat puntjes sprokkelen en hij komt er wel, want dit zijn toch 5 punten. Om helemaal zeker te zijn heeft ie er nog 2 nodig. Vorig jaar won zelfs iemand een card met 5 punten.

Bij de UK gaat de finale tussen Arron Monk en Dom Taylor. Van die laatste heb ik nog nooit gehoord. Voor de ranglijst deden bekende namen als Perez(4), Sherrock, Hamilton en McGeeney(allen 3 punten) goede zaken.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Wij waren het er gisteren over eens dat één keer een finale halen, plus minstens 1 puntje erbij genoeg moet zijn.
 

Pascallovic

Well-known member
Denk dat je er met 6 punten inderdaad ook wel bent, zeker als je een finale hebt gehaald dat je dan qua legsaldo relatief veilig bent. Maar je zal net in een situatie terechtkomen dat je er net wel uit ligt met 6 punten omdat veel spelers een hoop punten pakken, zonder direct een tourcard te winnen. Dan is het safe te zeggen dat je er met 7 altijd bent.
 

Reinoud

Well-known member
Hoeveel zijn er in totaal te winnen? Zijn dat er dertien, gezien dat het aantal is dat hun kaart verdedigd? Verwacht eerlijk gezegd een iets hoger aantal (16 tot 20)
 

Pascallovic

Well-known member
Hoeveel zijn er in totaal te winnen? Zijn dat er dertien, gezien dat het aantal is dat hun kaart verdedigd? Verwacht eerlijk gezegd een iets hoger aantal (16 tot 20)
27 in totaal:
4 voor de dagwinnaars UK
4 voor de dagwinnaars Europa + wereld
9 via Order of Merit UK
10 via Order of Merit Europa
 

Reinoud

Well-known member
Jammer, dat Ronny Huybrechts die finale verliest. Die gun ik ook wel een comeback. Komende dagen wat puntjes sprokkelen en hij komt er wel, want dit zijn toch 5 punten. Om helemaal zeker te zijn heeft ie er nog 2 nodig. Vorig jaar won zelfs iemand een card met 5 punten.

Bij de UK gaat de finale tussen Arron Monk en Dom Taylor. Van die laatste heb ik nog nooit gehoord. Voor de ranglijst deden bekende namen als Perez(4), Sherrock, Hamilton en McGeeney(allen 3 punten) goede zaken.
Dag later ligt Huybrechts er direct uit.
 
Bovenaan