Darten

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ligt eraan. Voor een setje pijlen of shirt 50 euro, voor q school 1500, haha. Heb letterlijk net vsndaag een shirt laten maken. Gaat morgen naar de drukkerij.

Maar q -school is op zich niet zo'n probleem, het wordt pas onbetaalbaar als ik een tourcard zou halen. Dan moet ik 15x naar Engeland voor toernooien. Ben je zomaar 700 per weekend kwijt (heenreis, hotel, terugreis, eten, 4 cola)
 

SanMark.

Well-known member
Cullen wint de Masters. Benieuwd of deze winst net zo'n trigger is voor hem wat het voor Clayton was vorig jaar.

De potentie heeft hij wel maar het was eigenlijk altijd net niet op de beslissende momenten.
 

Maasveld

Well-known member
Zoals verwacht heeft Cullen zich hiermee ook geplaatst voor de Premier League. José de Sousa is het kind van de rekening.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gerwyn Price had wel een aardig avondje in de Premier League. De eerste wedstrijd tegen Michael Smith besloot hij met een 170 finish. En tegen MvG in de halve finale en tegen James Wade in de finale gooit hij een 9-darter. Eerste man sinds Phil Taylor die er twee op één avond gooit.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Gerwyn Price had wel een aardig avondje in de Premier League. De eerste wedstrijd tegen Michael Smith besloot hij met een 170 finish. En tegen MvG in de halve finale en tegen James Wade in de finale gooit hij een 9-darter. Eerste man sinds Phil Taylor die er twee op één avond gooit.
En tussen die twee door miste hij nog een keer pijl 8
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Noppert moet echt wat aan zijn werpstijl of materiaal gaan doen. De ene na de andere pijl dondert uit het bord. Desondanks is hij wel op weg naar de finale van de UK Open. Daar wacht Bully Boy Michael Smith.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Sorry voor Noppert. Aardige gast, maar ik ben echt 100% voor Michael Smith vanavond. Die gast is zo goed. En ik heb er heel veel respect voor hoe hij zich mentaal ook verbeterd heeft. Die jongen verdient z'n major. Zou ook goed zijn voor het darten als hij nu een keer over die drempel gaat. Ik weet bijna zeker dat hij zich dan definitief gaat melden bij de jongens die altijd om de prijzen spelen.
 
Bovenaan