Darten

Satyr

Administrator
Forumleiding
In ronde 1 gooide de Nederlandse Amerikaan Jules van Dongen tegen Thomas Kohlman. Kohlman gaf na drie beurten op, hij had een totaalscore van 18 gegooid :oops:
 

Mommiej

Well-known member
17 weken op rij een finale tussen Van Gerwen, Wright of Price. Van een league totaal geen sprake meer, want de ranglijst is gewoon een soort order of merit. Kans ook groot dat na week of 10 al 3 van de 4 namen (zie 3 namen in mijn 1e zin) voor play-offavond in te vullen zijn. Kortom, het is dus niks speciaals meer zometeen.
 

Maasveld

Well-known member
17 weken op rij een finale tussen Van Gerwen, Wright of Price. Van een league totaal geen sprake meer, want de ranglijst is gewoon een soort order of merit. Kans ook groot dat na week of 10 al 3 van de 4 namen (zie 3 namen in mijn 1e zin) voor play-offavond in te vullen zijn. Kortom, het is dus niks speciaals meer zometeen.
In de afgelopen 2 edities hebben om precies te zijn 0 van de door jou genoemde namen de finale gehaald. Clayton en Bully doen niets onder voor die drie, terwijl Anderson er ook heel dicht tegenaan zit. Mochten Price, Wright en Van Gerwen er bovenuit steken dan zou dat juist wel heel speciaal zijn.
 

SanMark.

Well-known member
En in zo n kort formaat zijn er altijd wat meer verrassingen dan in een lang set systeem. Darten is veel meer naar elkaar toe groeit , verschillen zijn veel kleiner. Dus ik denk dat dit wel een prima verandering is.

Oude opzet keek ik al jaren niet meer.
 

Mommiej

Well-known member
De dartwereld is hier ook niet bepaald positief over hoor, heb gister meerdere spelers gevolgd die het niks vonden. Verandering is goed, maar dit is de verkeerde kant op.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
In de afgelopen 2 edities hebben om precies te zijn 0 van de door jou genoemde namen de finale gehaald. Clayton en Bully doen niets onder voor die drie, terwijl Anderson er ook heel dicht tegenaan zit. Mochten Price, Wright en Van Gerwen er bovenuit steken dan zou dat juist wel heel speciaal zijn.
Sterker nog, sinds zijn overwinning bij de Players Championship Finals in 2020 heeft Van Gerwen enkel nog op het European Championship van vorig jaar een grote finale gehaald. De afgelopen jaren is het darten behoorlijk genivelleerd. En dat bedoel ik positief, want er zijn steeds meer spelers die structureel een heel hoog niveau kunnen halen. Er steekt er geen eentje meer bovenuit en juist daarom is de nieuwe opzet van de Premier League een geweldig idee.
 
Bovenaan