Nee, het probleem is juist dat na het eventuele winnen van een Tourcard de financiën uit de klauwen lopen.Volgend jaar Q-school, Satyr?
Ik weet het echt niet hoor, dus een oprechte vraag: zijn er geen standaard sponsordeals voor spelers die een tourcard bemachtigen, waarmee ze in elk geval de reiskosten kunnen dekken?Nee, het probleem is juist dat na het eventuele winnen van een Tourcard de financiën uit de klauwen lopen.
Q-school kost ergens tussen de 1000 en 2000 euro, voor mij eerder 1000 want ik drink niks, maar met de tourcard moet je naar alle toernooien toe en er zijn alleen al 30 Player Championship toernooien (15 weekenden). Zelfs met sponsoren zul je toch ergens prijzengeld moeten pakken om dat vol te houden.
Nee, dat is echt puur een persoonlijke zoektocht.Ik weet het echt niet hoor, dus een oprechte vraag: zijn er geen standaard sponsordeals voor spelers die een tourcard bemachtigen, waarmee ze in elk geval de reiskosten kunnen dekken?
Zonde zeg.Nee, dat is echt puur een persoonlijke zoektocht.
Gisteren, vandaag en morgen zijn de eerste 5 Challenger toernooien, iedereen die Q-school heeft gegooid en geen tourcard heeft, mag daaraan meedoen. Je ziet een hoop man niet gaan, omdat het gewoon niet haalbaar is qua kosten.
TV DartConnect
tv.dartconnect.com
Op papier gooit hij nog Superleague bij landskampioen Bosgenoegen, maar hij doet zelden mee. Verder zie ik zijn naam ook nergens bij toernooien, dus eigenlijk heb ik geen idee@Satyr heb jij enig idee waar Justin van Tergouw gebleven is?
Thanks. Kwam zijn naam ook nergens tegen, dus vandaar.Op papier gooit hij nog Superleague bij landskampioen Bosgenoegen, maar hij doet zelden mee. Verder zie ik zijn naam ook nergens bij toernooien, dus eigenlijk heb ik geen idee
Dat liedje ken ik niet, maar zal prima passen bij onze ex hippie.Dan moeten wij Satyr maar naar de PDC Pro Tour sponsoren.
Mooi tenuetje aan met De Voetbalkantine Erop en Genot van Ricky als opkomstlied.
Hoeveel ben je nodig?Hahaha, ik zal een Tikkie sturen 😂