Darten

Satyr

Administrator
Forumleiding
Gisteren een trainingsavondje gehad met 6 man. Poule van 6, iedereen een keer tegen elkaar en de beste vier naar de halve finale. Beste van 9 legs steeds. Ik won in de poule 4x en werd tweede. Ging best aardig, maar in de halve finale ging het echt los. Ik kom 3-2 achter, maar pak daarna drie legs op rij in 12, 13 en 14 darts. Win dus met 5-3. In de finale begin ik met 14, 11, 15 en win uiteindelijk met 4-3 (was al laat, waren er wel klaar mee)

6 shortlegs op rij, dat is echt een absoluut record. 115,40 gemiddeld in die 6 legs, zonder een 180 erbij trouwens

125,25 (12) 140, 140, 139 --> T18, S14, D7
115,61 (13) 140, 140, 140, 49 --> D16
107,36 (14) 137, 136, 128, 60 --> S20, D10
107,36 (14) 100, 140, 140, 105 --> S8, D4
136.64 (11) 140, 140, 139 --> T18, D14
100,20 (15) 100, 100, 100, 105 --> T20, x, D18
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Volgend jaar Q-school, Satyr?
Nee, het probleem is juist dat na het eventuele winnen van een Tourcard de financiën uit de klauwen lopen.

Q-school kost ergens tussen de 1000 en 2000 euro, voor mij eerder 1000 want ik drink niks, maar met de tourcard moet je naar alle toernooien toe en er zijn alleen al 30 Player Championship toernooien (15 weekenden). Zelfs met sponsoren zul je toch ergens prijzengeld moeten pakken om dat vol te houden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nee, het probleem is juist dat na het eventuele winnen van een Tourcard de financiën uit de klauwen lopen.

Q-school kost ergens tussen de 1000 en 2000 euro, voor mij eerder 1000 want ik drink niks, maar met de tourcard moet je naar alle toernooien toe en er zijn alleen al 30 Player Championship toernooien (15 weekenden). Zelfs met sponsoren zul je toch ergens prijzengeld moeten pakken om dat vol te houden.
Ik weet het echt niet hoor, dus een oprechte vraag: zijn er geen standaard sponsordeals voor spelers die een tourcard bemachtigen, waarmee ze in elk geval de reiskosten kunnen dekken?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik weet het echt niet hoor, dus een oprechte vraag: zijn er geen standaard sponsordeals voor spelers die een tourcard bemachtigen, waarmee ze in elk geval de reiskosten kunnen dekken?
Nee, dat is echt puur een persoonlijke zoektocht.

Gisteren, vandaag en morgen zijn de eerste 5 Challenger toernooien, iedereen die Q-school heeft gegooid en geen tourcard heeft, mag daaraan meedoen. Je ziet een hoop man niet gaan, omdat het gewoon niet haalbaar is qua kosten.

 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nee, dat is echt puur een persoonlijke zoektocht.

Gisteren, vandaag en morgen zijn de eerste 5 Challenger toernooien, iedereen die Q-school heeft gegooid en geen tourcard heeft, mag daaraan meedoen. Je ziet een hoop man niet gaan, omdat het gewoon niet haalbaar is qua kosten.

Zonde zeg.
 

SanMark.

Well-known member
Hoe zit het prijzengeld uitkering in elkaar ?

Dan word de druk ook nog een stuk groter als je daarom goed moet presteren omdat je het anders niet vol kan houden.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hoe zit het prijzengeld uitkering in elkaar ?
Per Challenge Tour is er 10.000 pond te verdienen, er zijn 24 toernooien. Gisteren won toevallig dezelfde speler beide toernooien, die had dus een leuke vrijdag

Naamloos.png

Laatste 64 = 3x een potje winnen
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Op papier gooit hij nog Superleague bij landskampioen Bosgenoegen, maar hij doet zelden mee. Verder zie ik zijn naam ook nergens bij toernooien, dus eigenlijk heb ik geen idee
Thanks. Kwam zijn naam ook nergens tegen, dus vandaar.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dan moeten wij Satyr maar naar de PDC Pro Tour sponsoren.

Mooi tenuetje aan met De Voetbalkantine Erop en Genot van Ricky als opkomstlied.
 
Bovenaan