Darten

Satyr

Administrator
Forumleiding
Zaterdag een bijzondere dag gehad, ik organiseer elke zaterdag een darttoernooi in ons cafe en daar komen ongeveer 20 man op af. Is allemaal voor de fun en een paar euro aan prijzengeld.

Maar gisteren was er een groot toernooi hier in de buurt. Er was een koppeltoernooi om 11:00, een single toernooi om 14:00 en als alles een beetje door zou lopen, kon ik ook mijn eigen toernooi nog mee gooien. Drie toernooien op een dag dus.

Het koppeltoernooi gooide ik met een jochie van 14, hij kan best een pijl gooien, maar vooraf wisten we heus wel dat we niet zouden winnen. Werden we toch even mooi gedeeld 3e en hij won zijn eerste prijzengeld Het singletoernooi was zeer goed bezet, met onder andere Florian Hempel, een pdc speler en vooraf de favoriet. In de kwartfinale stonden ook acht namen die allemaal wel de winnaar konden worden, maar ik won uiteindelijk. Hempel verloor al vrij vroeg, van mijn uiteindelijke tegenstander in de finale. Zeven uur klaar, dus mooi op tijd voor mijn 'eigen' toernooi.

En die won ik ook.

3e, 1e en 1e, en dan was die 3e plaats eigenlijk nog het mooiste.

Finale singletoernooi:
Vanaf 18:00 ( ik gooi 128 om 36 over te laten, Stan gooit 140 en laat 4 over, ik gooi uit)
 

Pascallovic

Well-known member
Beau Greaves heeft de laatste 8 vrouwentoernooien bij de PDC gewonnen en heeft zich daarmee ten kostte van Fallon Sherrock gekwalificeerd voor het WK-darts. Ben benieuwd wat zij bij de heren kan, want qua gemiddelden kan zij zich echt met de heren meten. die kan wel een paar rondjes mee qua niveau.
 
Bovenaan