Darten

Satyr

Administrator
Forumleiding
Is wel een uitzondering hoor, ik mis nog teveel de dubbel en gooi vooral te vaak 85/81 ipv 100/140.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vincent zei net dat hij Co eerst wel gebeld had om het uit te praten, maar dat Co ontkend heeft dat hij gezegd heeft dat Vincent zijn rug als excuus gebruikte. Daarom heeft Vincent het tegen het AD verteld en nu is het voor beiden klaar. Zitten straks dus gewoon weer gezellig samen aan het desk.

Intussen staat die baas van een Oreshkin weer te gooien. Jammer dat hij voorlopig overklast wordt door een nietszeggende Duitser.
 

de waan

Well-known member
Krijgt die Oreshkin iedere keer dat hij de pijl los laat een stroomstootje of zo? Het ziet er echt niet uit.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ziet er strak uit ja. Gaan ze weer een zware aan hebben om te verslaan. Ik denk MVG pas, als ze elkaar treffen in de halve finale. Al hoop ik stiekem op Taylor z'n droomfinale.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Een enorme stunt, Kevin M?nch verslaat Adrian Lewis in 4 sets. M?nch stond echt fantastisch te gooien. Nooit van die vent gehoord, maar dit was indrukwekkend.
 

Pascallovic

Well-known member
Het gaat hard met de oude garde die wegvalt. Wade, Lewis, Taylor en Chisnall na dit toernooi niet meer in de top 10 van de wereld of gestopt. Barney moet flink zijn best doen om de top 10 nog te bereiken. Ben benieuwd wat ze gaan doen qua Premier League deelnemers.
 

Maasveld

Well-known member
kwallebal zullen wel meedoen

Welke? Zijn er nogal wat.

Overigens, mocht Wright het niet halen, dat ligt dat kwart daar helemaal open. Whitlock is dan nog de hoogst geplaatste. Aangezien de halve finalisten zeker zijn van een plek, komt er daar natuurlijk ook eentje vanaf.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan