Dat is toch dat grote Duitse talent dat zich niet voor dit toernooi wist te kwalificeren?Leuk dat Max Hopp in de studio zit. Komt prettig over
Dat is toch dat grote Duitse talent dat zich niet voor dit toernooi wist te kwalificeren?
Die hysterische?
EDIT: dit was een antwoord op Maasveld.
Ik vind het zo'n niks speler die Hopp. Enige reden dat hij op die wereldranglijst zo hoog staat is omdat 9 van de 12 Eurotour toernooien in Duitsland afgewerkt worden en hij als beste Duitse speler altijd mag meedoen.Jeugd wereldkampioen geweest. Inderdaad na vijf jaar niet gekwalificeerd.
Leuk dat Portela een set pakt. Jammer dat de Zuid-Afrikaan niet wist te winnen. Vind dat altijd wel een leuke speler.
Als ie zich nog niet eens voor het WK kwalificeert, zal ie niet zo gek hoog staan.Ik vind het zo'n niks speler die Hopp. Enige reden dat hij op die wereldranglijst zo hoog staat is omdat 9 van de 12 Eurotour toernooien in Duitsland afgewerkt worden en hij als beste Duitse speler altijd mag meedoen.
Ken je nagaan waar dit talent zou staan als we al die Eurotour toernooien uit Duitsland er ook nog eens af zouden moeten halen.Als ie zich nog niet eens voor het WK kwalificeert, zal ie niet zo gek hoog staan.
97 gemiddeld lees ik. Dat is beter dan zijn tegenstander die op 94 uit kwam. Heb Dekker nooit boven de 100 zien gooien, zeker niet structureel, dus veel beter dan dit mag je ook niet van hem verwachten.Die Dekker was niet best hoor.
Gisteren voor het eerst dit jaar wat kunnen kijken en direct de hele dag dat Vindaloo liedje in mijn kop :hsv: