Darten

Reinoud

Well-known member
Dat is toch dat grote Duitse talent dat zich niet voor dit toernooi wist te kwalificeren?

Jeugd wereldkampioen geweest. Inderdaad na vijf jaar niet gekwalificeerd.

Leuk dat Portela een set pakt. Jammer dat de Zuid-Afrikaan niet wist te winnen. Vind dat altijd wel een leuke speler.
 

Pascallovic

Well-known member
Jeugd wereldkampioen geweest. Inderdaad na vijf jaar niet gekwalificeerd.

Leuk dat Portela een set pakt. Jammer dat de Zuid-Afrikaan niet wist te winnen. Vind dat altijd wel een leuke speler.
Ik vind het zo'n niks speler die Hopp. Enige reden dat hij op die wereldranglijst zo hoog staat is omdat 9 van de 12 Eurotour toernooien in Duitsland afgewerkt worden en hij als beste Duitse speler altijd mag meedoen.
 

Maasveld

Well-known member
Ik vind het zo'n niks speler die Hopp. Enige reden dat hij op die wereldranglijst zo hoog staat is omdat 9 van de 12 Eurotour toernooien in Duitsland afgewerkt worden en hij als beste Duitse speler altijd mag meedoen.
Als ie zich nog niet eens voor het WK kwalificeert, zal ie niet zo gek hoog staan.
 

Reinoud

Well-known member
Van der Voort is hard op weg naar de derde ronde. Staat bij een 3-0 voorsprong in sets ook al voor in zijn eigen vierde set. Na Chisnall (8) nu Beaton (25). Volgende ronde wacht winnaar Barney/Anderson
 

Reinoud

Well-known member
Yes momenteel Dekker. Deze gaat het afleggen tegen Vd Bergh, terwijl er zeker wel kansen zijn. Vanavond na VI ook weer live darts. Na de kerst ook telkens een middag programma
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Van den Berg stond wel heel goed te shotten, had na 4 sets 10 uit 12 dubbels raak
 

erka

Well-known member
Gisteren voor het eerst dit jaar wat kunnen kijken en direct de hele dag dat Vindaloo liedje in mijn kop :hsv:
 
Bovenaan