Het enige wat ik van cricket weet heb ik van Sjakie en zijn wondersloffen geleerd
Serie van 100 schijnt nogal bijzonder te zijn.
Hahaha! Die las ik vroeger ook heel veel.
Het enige wat ik van cricket weet heb ik van Sjakie en zijn wondersloffen geleerd
Voorlopig is het niet voldoende.
Klopt, Borren is een prima speler. Hij is prof in Nieuw-Zeeland. Dat laatste wicket kwam wel goed uit vreemd genoeg. Swart zat niet lekker in de wedstrijd en Borren is iemand die als het nodig is, flinke scores kan slaan.En hij is binnen. Die captain van Nederland is een aardige slagman!
Ik zit serieus te overwegen om as. zaterdag naar Nederland - Kenia in Edinburgh te gaan. Mocht er iemand gek genoeg zijn om ook daarheen te gaan, stuur maar een PB.
Ik zit serieus te overwegen om as. zaterdag naar Nederland - Kenia in Edinburgh te gaan. Mocht er iemand gek genoeg zijn om ook daarheen te gaan, stuur maar een PB.
Een Nederlandse speler is geschorst omdat zijn arm te ver strekt ofzo.... nou ja, ik snap er niet veel van, maar het klinkt nogal vaag.
Verder nog 1 vraag over het tellen: stel je hebt bij dat Twentytwenty dat de ene ploeg 120 runs maakt voor 8 wickets en de andere 123 voor 7. Dan heeft de laatste gewonnen, toch? Want die wickets zijn alleen van belang als het de 10 haalt en iedereen dus uit is. (en je dus bij twenty eerder moet stoppen dan die 20 overs, of bij de Ashes dat de slagbeurt voorbij is)?