In Duitsland?
Waarom heb je eigenlijk geen avatar?
Nee, Sri Lanka.
Waarom zou ik een avatar hebben? Het gaat om de inhoudelijke discussie. Niet hoe iemands avatar eruit ziet of dat iemand een avatar heeft.
In Duitsland?
Waarom heb je eigenlijk geen avatar?
Nee, Sri Lanka.
Waarom zou ik een avatar hebben? Het gaat om de inhoudelijke discussie. Niet hoe iemands avatar eruit ziet of dat iemand een avatar heeft.
Nee, Sri Lanka.
Inderdaad, ze hadden slechts 34 kratjes.
Het levert je extra streepjes op.
Het levert je extra streepjes op.
Dat is een eind weg.
Gewoon voor de leuk.
Mij maakt die streepjes niet uit, daar het mij om de discussies gaat die gevoerd worden.
Net even boodschappen gedaan. Ik hoop dat ik voor deze week genoeg heb
Streepjes zijn anders best belangrijk!
Prima gedaan!:duim:
Die pot mag anders ook wel eens schoon gemaakt worden.
Wat een emotrut op 1.
Ik zal morgen de tandenborstel er even bij pakken.
Als je hoest moet je thuis blijven. Maar niet als je in zorg werkt volgens een persbericht van mijn werkgever. Geplande operaties gaan vanaf maandag inderdaad niet allemaal meer door gebrek aan van alles. Nog even en we krijgen Italiaanse toestanden. Mag je op de EHBO voor God spelen.
Die Damiaan Denys lijkt mij een verstandig man.
Ik zal morgen de tandenborstel er even bij pakken.
Als je hoest moet je thuis blijven. Maar niet als je in zorg werkt volgens een persbericht van mijn werkgever. Geplande operaties gaan vanaf maandag inderdaad niet allemaal meer door gebrek aan van alles. Nog even en we krijgen Italiaanse toestanden. Mag je op de EHBO voor God spelen.
Je moet ergens een grens trekken qua aantal. Natuurlijk is 100 een arbitrair aantal, maar het geeft een richtlijn voor wat je wel of niet kunt organiseren nog.Overigens de hypocrisie ten top. Ik kom dagelijks met honderden mensen in aanraking zonder enig beschermmiddel. Maar evenementen boven de 100 man mogen niet doorgaan. 99 is prima, maar 101 is levensgevaar.