Coronavirus

Pascallovic

Well-known member
Overigens wel triest dat men nu ook massaal online boodschappen besteld, waardoor veel bezorgmomenten voor de komende 2 weken al vol zitten. Juist voor mensen die slecht ter been zijn is online bestellen handig, die kunnen dat nu schudden en moeten andere manieren zoeken om boodschappen thuis te krijgen.
 

Joost

Well-known member
Ik heb eigenlijk liever dat ze zo'n besluit nemen op basis van wat mensen die er verstand van hebben vinden, dan 'omdat de druk te groot wordt'.

Het zijn dominosteentjes die omvallen.
Op een school van een collega is een medewerker in quarantaine en die klas heeft nu vrij.

Het zorgt vooral voor onduidelijkheid.
 

JMD

Well-known member
IN Engeland ligt overigens wel de Football league (incl PL) eruit, en ook niveau 7 en 8, maar niveau 5 en 6 gaat voorlopig gewoon door... Belachelijk.
 

JMD

Well-known member
Dit was al bekend, toch? Er is deze week een grote NAVO oefening in Europa, waaronder ook Nederland, met 30.000 militairen.

Aha, oke. Dat wist ik niet. Ben nooit zo van het leger ofzo dat ik weet waar grote oefeningen zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Tottenham en West Ham willen dat het Premier League-seizoen geannuleerd wordt en ze volgend seizoen 'opnieuw' beginnen met een seizoen.

De Duitse DFB bespreekt het voorstel om het huidige seizoen af te sluiten; er komt geen kampioen en de Europese plaatsen worden verdeeld volgens de huidige ranglijst. Geen degradanten, maar de ploegen die op een promotieplek in de 2. Bundesliga staan promoveren en dan zijn er volgend seizoen meer degradanten.
 

JMD

Well-known member
Gisteren is de Olympische vlam 'ontstoken' in Olympia. De vlam maakt dan altijd een tour door Griekenland voor het 'op transport' gaat richting de Olympische stad. Vandaag is besloten de fakkeltocht op Griekse bodem af te lasten wegens het coronavirus.
 
Bovenaan