Coronavirus

Marinos

Well-known member
Enige plek waar ik dat bericht terug vind is Facebook. Lijkt me dat als de situatie zo is dat er bij bosjes tot ze corona kregen kerngezonde jonge mensen sterven dat dat wel meer dan 1 zo'n op het oog fake bericht oplevert. Berichten die beginnen met Lieve mensen vertrouw ik sowieso nooit.

Dat ben ik met je eens hoor, maar ik bedoel meer dat zowel uiterst positief als uiterst negatief waarschijnlijk te extreem is. Is het ernstig? Ja. Moeten we allemaal massaal wc papier gaan kopen? Nee.
 

Unregistere

Well-known member
Hyballa en NAC laten zich niet stoppen in elk geval!

ES_ateEWkAAKRlc.jpg:large
 

de waan

Well-known member
En volgende week kun je heerlijk rustig boodschappen doen.

Ik zit er ook aan te denken om straks even het hoogst noodzakelijke te halen. Dan koop ik volgende week wel weer spaghetti.

Mijn zoon is nu vakken vullen bij de Appie. Ik hoor straks wel of het hier ook zo'n oorlogszone is.
 

de waan

Well-known member
Ik denk dat morgen wordt besloten dat de scholen alsnog dichtgaan, die druk is echt te groot. Helaas wel een dag verspeeld.

Ik heb eigenlijk liever dat ze zo'n besluit nemen op basis van wat mensen die er verstand van hebben vinden, dan 'omdat de druk te groot wordt'.
 

erka

Well-known member
Ik heb eigenlijk liever dat ze zo'n besluit nemen op basis van wat mensen die er verstand van hebben vinden, dan 'omdat de druk te groot wordt'.

Ik ook, dus ik ben ook wel blij dat ik het mis had.

Maar hoe kan het dan dat in andere landen mensen met verstand zijn en daar het wel wordt beslist? Mij maak je niet wijs dat Deense of Oostenrijkse RIVM's dommer zijn dan de onze.
 

JMD

Well-known member
Giro is uberhaupt uitgesteld, ze willen per sé starten in Hongarije... Veel succes met het vinden van een gat van 3 weken in het schema. :p Na de Tour gaat men naar Tokio, daarna de Vuelta en daarna kan je de Giro niet meer houden, want dan is de kans op slecht weer in de bergen levensgroot.

Dat wordt naw dus pas een Giro in 2021
 

de waan

Well-known member
Het blijven altijd afwegingen natuurlijk. Daar heb ik ook geen antwoord op.

Ondertussen is Bolsonaro positief getest nadat hij vorige week een dagje is wezen golfen met Trump op Mar-a-Lago. Morgen we daar stiekem wel een klein beetje om grinniken, of is dat fout?
 

JMD

Well-known member
Ook de BL en 2.L besluiten nu dat de speeldag van dit weekend niet doorgaat... Eerder was al besproken dat miv dinsdag de competities plat zouden gaan.
 

Batigoal

Well-known member
Het blijven altijd afwegingen natuurlijk. Daar heb ik ook geen antwoord op.

Ondertussen is Bolsonaro positief getest nadat hij vorige week een dagje is wezen golfen met Trump op Mar-a-Lago. Morgen we daar stiekem wel een klein beetje om grinniken, of is dat fout?

Ik weet of ze ooit gerookt hebben of nog steeds roken; dan zou je nog wat meer kunnen grinniken.
 

JMD

Well-known member
Nu leggen ze verantwoordelijkheid bij scholen zelf. Lekker dan.
Ik zit met open mond te luisteren en kijken... We zijn verworden tot een kinderopvang.
Jarenlang krijg je als onderwijs een dikke middelvinger, keer op keer, vanuit het kabinet. En nu hebben ze ons ineens nodig, niet om goed les te geven, maar om de kinderen van straat te houden.
 

Maasveld

Well-known member
Ik zit met open mond te luisteren en kijken... We zijn verworden tot een kinderopvang.
Jarenlang krijg je als onderwijs een dikke middelvinger, keer op keer, vanuit het kabinet. En nu hebben ze ons ineens nodig, niet om goed les te geven, maar om de kinderen van straat te houden.

Dat krijg je van al dat gezeur.
 

Abubakari

Well-known member
Ik ook, dus ik ben ook wel blij dat ik het mis had.

Maar hoe kan het dan dat in andere landen mensen met verstand zijn en daar het wel wordt beslist? Mij maak je niet wijs dat Deense of Oostenrijkse RIVM's dommer zijn dan de onze.

Waarom liggen alle competities stil behalve de Bundesliga?

Oh, die ligt er ook al uit. Maar waarom wachtten ze in Duitsland zo lang?
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan