Ja, China, want die jij zie als heilige graal van de oplossing. Die hadden het fantastisch gedaan met hun noodoplossingen. Jij weet niet eens wie Europese topartsen zijn, dus doe niet alsof je daar ook al verstand van hebt. Het gaat mij nog niet eens om de inhoud van je verhaal, maar de stelligheid. De alwetendheid en de belerende toon over hoe het allemaal moet. Je zou zeggen dat als je de eerste keer er zo naast zat qua inschatting dat je dan wat minder stellig voor de dag zou komen, want als we jouw idee eerder gevolgd hadden, waren we Italie een week geleden voorbij geweest. Maar nee hoor vol op het orgel, er klopt helemaal niks van de maatregelen, we krijgen hel en verdoemenis en ik weet hoe het wel moet, want ik heb iets gelezen van mensen die als Europese topartsen worden gezien (Ook al ken ik de beste mensen totaal niet en ga ik alleen maar af op een etiketje die ze door de media is opgeplakt). Ervaring leert nu eenmaal dat de bekeerlingen de grootste extremen worden. Kijk maar naar de Islam of het Christendom. De bekeerlingen worden het meest extreem en zogenaamd alwetend. Zeg maar precies zoals jij nu met het Coronavirus. Blaas gewoon wat minder hoog van de toren met doen alsof je alles weet.