Coronavirus

Jamel

Administrator
Forumleiding
Overigens vind ik dat Rutte het in deze crisis uitstekend doet als Premier. Hij legt de dingen heel helder uit, staat open voor feedback en bewaart de rust. Hij volgt alle adviezen van de experts op en dat is volgens mij wat je behoort te doen. Ik vind het alleen vreemd dat die experts een lijn kiezen die op mij als buitenstaander over komt als de lijn die Italië ook volgde, waar het gruwelijk uit de hand is gelopen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hoesten is een van de symptomen van Corona

Ja, een droge hoest. Dus geen hoest van vastzittend slijm, zoals verreweg de meeste mensen nu hebben. En er wordt ook specifiek genoemd dat een loopneus specifiek niet bij de symptomen van Covid-19 hoort.
 

Maasveld

Well-known member
Ik was vanochtend om 0800hrs reeds in de Albert Heijn om niet naast het brood te grijpen. Waar normaal rond 0800hrs rond de 10 mensen boodschappen aan het doen zijn, was dit reeds 100. Nog voor de opening stond er reeds een rij buiten. Daarnaast was om 0800hrs reeds 20-30% van de schappen leeg. Tot 50% was het schap bijna leeg.

Waarom zou je je brood überhaupt bij de supermarkt halen?
 

ALenstra

Well-known member
Ik ben gistermiddag en vanochtend boodschappen wezen doen maar heb weinig gemerkt van hamsteren. Wel was er weinig wc-papier in de schappen.
 

De Wolf

Well-known member
De bakker op de markt had het er wel over dat hij het vandaag extra druk had en ik was nog redelijk vroeg.
 

JMD

Well-known member
Overigens vind ik dat Rutte het in deze crisis uitstekend doet als Premier. Hij legt de dingen heel helder uit, staat open voor feedback en bewaart de rust. Hij volgt alle adviezen van de experts op en dat is volgens mij wat je behoort te doen. Ik vind het alleen vreemd dat die experts een lijn kiezen die op mij als buitenstaander over komt als de lijn die Italië ook volgde, waar het gruwelijk uit de hand is gelopen.

Klopt helemaal. Alleen mbt het onderwijs slaat hij de plank finaal mis.
 

De Wolf

Well-known member
Overigens heb ik een toiletdouche. Het is even wennen maar het is schoon en scheelt toiletpapier.
Tip een keer gekregen van pa de wolf die ook zo'n ding heeft.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ja ja ja maar op de een of andere manier trap ik toch elke keer opnieuw in dat brave toontje. Ik had idd beter moeten weten.
 

JMD

Well-known member
Keukenhof zou zaterdag a.s. open gaan, maar blijft nu minimaal gesloten t/m 31 maart.
 
Bovenaan