Coronavirus

JMD

Well-known member
Geen F1 dit weekend volgens de BBC.

Sky gaf aan dat het juist wel door ging... :) Maar die verwijderden hun tweet snel. Zou wel vreemd zijn als de rechtenhouder het fout heeft en de niet-rechtenhouder het goed heeft.


Het kan dus zomaar zijn dat de GP Nederland de opening van het seizoen wordt, China ligt er al uit en de GP Vietnam staat ook op zeer losse schroeven.
Logistiek gaat het hier nooit lukken op alle races in te halen, dus kan zomaar zijn dat Vietnam een jaar moet wachten op hun debuut. Australië gaat niet voor oktober lukken ivm daglicht en het weer.
 

JMD

Well-known member
In Vlaanderen is er een streep gezet door alle sportevenementen t/m 31 maart behalve voetbal...

City - Real van komende week er ook uit.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik had deze maand een festival en een concert op de planning staan. Erg zuur dat dit niet doorgaat, maar uiteraard wel zeer begrijpelijk.
Wel hoop ik dat het virus snel onder controle komt, want ik heb nog wel meer leuke dingen op de planning staan. Zoals een reis naar New York op 18 april.
 

Unregistere

Well-known member
Dan ga je door tot eind juni. In het weekend van 4 juli beginnen de schoolvakanties, dus voor die tijd kan je gewoon nog spelen lijkt mij.

Wel een extreem korte vakantie dan voor de divisieclubs die dan onverhoopt nacompetitie moeten spelen, want doorgaans beginnen die al vroeg in juli weer met de voorbereiding.

Maar misschien past de bond de nacompetitie wel aan.
 

Pascallovic

Well-known member
Dan ga je door tot eind juni. In het weekend van 4 juli beginnen de schoolvakanties, dus voor die tijd kan je gewoon nog spelen lijkt me.
Je moet sowieso voor 1 juli klaar zijn, want dan ontstaat er een nieuwe situatie met contracten/huurovereenkomsten die zijn afgelopen en het open gaan van de transfermarkt.
 

JMD

Well-known member
Juventus - Lyon is ook afgelast, geloof niet dat ook maar 1 iemand dacht dat dat door zou kunnen gaan.

De F1-teams schijnen het heft in handen te hebben genomen en besloten niet te racen dit weekend.
 

Mario

Well-known member
Ik had deze maand een festival en een concert op de planning staan. Erg zuur dat dit niet doorgaat, maar uiteraard wel zeer begrijpelijk.
Wel hoop ik dat het virus snel onder controle komt, want ik heb nog wel meer leuke dingen op de planning staan. Zoals een reis naar New York op 18 april.

Ik hoop voor je dat het inreisverbod van 30 dagen niet verlengd zal worden. Veel mensen zijn nu gedupeerd, en het is nog maar de vraag of ze hun geld terug kunnen krijgen.
 

De Wolf

Well-known member
Die man met het petje is positief getest op corona.

25892108-8102861-image-m-52_1584028820755.jpg


Foto is van afgelopen zaterdag
 

Eef de Kip

Well-known member
Oh ja, dan kunnen al die mensen die de trein moeten pakken nog meer op elkaar zitten zodat het besmettingsgevaar groter wordt. :eek:mg:
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik hoop voor je dat het inreisverbod van 30 dagen niet verlengd zal worden. Veel mensen zijn nu gedupeerd, en het is nog maar de vraag of ze hun geld terug kunnen krijgen.

Ja het is wat het is. Het is een zakenreis, dus m'n werk heeft het betaald. Alsnog lullig, maar ik vind het belangrijker dat we zo snel mogelijk van dit virus af komen. Dan maar even geen leuke dingen.

M'n festival van volgende week is verplaatst naar september. Dat is wel een hele opluchting. Had er al bijna een jaar kaarten voor liggen.
 

Joost

Well-known member
Oh ja, dan kunnen al die mensen die de trein moeten pakken nog meer op elkaar zitten zodat het besmettingsgevaar groter wordt. :eek:mg:

In Brabant zijn al heel veel minder mensen naar hun werk toe gegaan en ook scholen liggen toch wel deels stil.
Daarnaast zou deze beslissing juist mensen nog eens extra kunnen aanzetten om gewoon thuis te blijven.
 

Batigoal

Well-known member
Sampdoria-spits Manolo Gabbiadini is de tweede speler uit de Serie A die positief getest is op corona.

Ook twee spelers van Hannover 96 hebben corona te pakken.
 

JMD

Well-known member
Zondag a.s. zou je gratis met de trein mogen reizen met het Boekenweekgeschenk als 'kaartje'. Dat is (terecht) uitgesteld.
 

stc

Well-known member
NS gaat minder treinen laten rijden miv morgen.

Het gaat hier volgens mijn info om de spitstreinen.

Wat mij betreft gaan de maatregelen niet ver genoeg. Wat mij betreft had de regering ook de scholen moeten sluiten.
 
Bovenaan