Mario
Well-known member
Dan krijg je groepen van meer dan 100 personen :rumcolaa:
Op school zitten sowieso meer dan 100 kinderen.
Dan krijg je groepen van meer dan 100 personen :rumcolaa:
Op school zitten sowieso meer dan 100 kinderen.
Het gaat om 100 personen in een ruimte.
In supermarkten zijn regelmatig meer dan 100 personen in dezelfde ruimte.
Zijn maar twee speeldagen, zullen wel vrij vlot midweeks ingehaald worden.
Maar hoe zit het met het amateurvoetbal? Er is in Groningen vrijwel niemand ziek, er komen zelden meer dan 100 man op een wedstrijd af, dus ik zeg lekker voetballen!
En de bioscopen? Alleen nog slechte films waar toch geen 100 mensen op af komen?
Je kunt ook nog een bijna complete speeldag inhalen in het weekend van 17-19 april, alleen de wedstrijden van Utrecht en Feyenoord moet je dan midweeks zetten.Zijn maar twee speeldagen, zullen wel vrij vlot midweeks ingehaald worden.
Maar hoe zit het met het amateurvoetbal? Er is in Groningen vrijwel niemand ziek, er komen zelden meer dan 100 man op een wedstrijd af, dus ik zeg lekker voetballen!
Het is ook niet verboden om te voetballen. Volgens mij moeten de betreffende bonden/sportclubs daar een afweging over maken. Bij minder dan 100 toeschouwers mag je inprincipe spelen.Maar hoe zit het met het amateurvoetbal? Er is in Groningen vrijwel niemand ziek, er komen zelden meer dan 100 man op een wedstrijd af, dus ik zeg lekker voetballen!
Dan ga je door tot eind juni. In het weekend van 4 juli beginnen de schoolvakanties, dus voor die tijd kan je gewoon nog spelen lijkt me.Is ook allemaal geschrapt... En daar wordt het qua inhalen misschien nog wel krapper, want dan zijn het al drie speeldagen en je krijgt nog nacompetities. Maar ja, het is niet anders.
Het is ook niet verboden om te voetballen. Volgens mij moeten de betreffende bonden/sportclubs daar een afweging over maken. Bij minder dan 100 toeschouwers mag je inprincipe spelen.
Je kunt ook nog een bijna complete speeldag inhalen in het weekend van 17-19 april, alleen de wedstrijden van Utrecht en Feyenoord moet je dan midweeks zetten.
Ik ben blij met de maatregelen, maar ik snap niet dat bijvoorbeeld het ov gewoon blijft rijden. Als er nou ergens een plek is waar dagelijks ontzettend veel mensen heel dicht op elkaar zitten is het wel in het ov.
Ik ben blij met de maatregelen, maar ik snap niet dat bijvoorbeeld het ov gewoon blijft rijden. Als er nou ergens een plek is waar dagelijks ontzettend veel mensen heel dicht op elkaar zitten is het wel in het ov.