Coronavirus 2

Joost

Well-known member
Wat ik me dan afvraag; waarom wordt er hierover niet direct een rechtszaak aangespannen.

Hoe kan twee jaar aanmodderen door het kabinet nog steeds worden getolereerd waarbij de enige onderbouwing een matig OMT advies.

gevegt

Well-known member
Wat ik me dan afvraag; waarom wordt er hierover niet direct een rechtszaak aangespannen.

Hoe kan twee jaar aanmodderen door het kabinet nog steeds worden getolereerd waarbij de enige onderbouwing een matig OMT advies.
Wat let je?

Max

Administrator
Forumleiding
Hoge percentages van scholen die schijnbaar geen enkele klas naar huis hebben gestuurd. Je zou met de hoos aan besmettingen wel verwachten dat vrijwel iedere school een klas naar huis moet sturen.

Hankie

Well-known member
Hoge percentages van scholen die schijnbaar geen enkele klas naar huis hebben gestuurd. Je zou met de hoos aan besmettingen wel verwachten dat vrijwel iedere school een klas naar huis moet sturen.
Hier houden ze de school gewoon open ook als er meer dan 3 besmettingen zijn. Meeste leraren hebben het ook al gehad.

Max

Administrator
Forumleiding
97% van de bloeddonoren heeft anti-stoffen door corona of vaccinatie of beide.

Joost

Well-known member
Er zijn gisteren 19 mensen ontslagen uit het ziekenhuis.

Negentien.

Hebben ze daar een dagje gestaakt?

Max

Administrator
Forumleiding
Dat is wel krankzinnig laag idd. Instroom ook niet spannend, maar zo stijgt de bezetting wel behoorlijk.

Joost

Well-known member
Er zijn tekenen dat de besmettingspiek geweest is.
Het aantal uitgevoerde en positieve testen van afgelopen vrijdag en zaterdag was lager dan die van een week daarvoor en het percentage positief stijgt niet meer.

JMD

Well-known member
Dat is er ook. Komende week uitspraak. Maar de rechter zal zeggen dat die zich niet met kabinetsbeleid bemoeit... Echter inzake bv Urgenda en klimaat gaat de rechter wel op de stoel van het kabinet zitten...

JMD

Well-known member
Een kwart van de leraren zit in quarantaine. Hoe zou dat bij JMD op school zijn?
Bekijk bijlage 761474
Bij ons bij lange na niet. Wij hebben 5 docenten (gehad) die wegens corona thuis zitten en dan nog een aantal omdat hun man/vrouw/kind corona heeft. Geen enkele klas naar huis gestuurd, maar dat gebeurt op het VO sowieso minder snel natuurlijk, aangezien lln van meerdere docenten les hebben per dag. Wel natuurlijk flink wat uitval, want wij hadden ook nog een aantal collega's met andere ziektes.

Joost

Well-known member
Dit is voor een zondag zelfs extreem laag.

In cijfertjes.
Gemiddeld is de uitstroom zo'n 15,99% van de bezetting een dag eerder.
Zondags is altijd de dag met de laagste uitstroom, gemiddeld ongeveer 9,15% maar nog nooit lager dan 4%.

Gisteren was het 1,6%.

Bovenaan