JMD
Well-known member
Jammer voor je, maar zwammy maakt een soortgelijke opmerking en SanMark liket die... Dat is een NAC-er en een Ajacied...Echte PSV'er.
Jammer voor je, maar zwammy maakt een soortgelijke opmerking en SanMark liket die... Dat is een NAC-er en een Ajacied...Echte PSV'er.
Zwammy komt dan ook uit Eindhoven.Jammer voor je, maar zwammy maakt een soortgelijke opmerking en SanMark liket die... Dat is een NAC-er en een Ajacied...
Allemaal één gezin.Zo in de Kuip te zien werkt daar de 1/3 maatregel ook niet.
Dan ben ik de paus.Allemaal één gezin.
Zo in de Kuip te zien werkt daar de 1/3 maatregel ook niet.
Je zou zo bij de media kunnen gaan werken.Zo in de Kuip te zien werkt daar de 1/3 maatregel ook niet.
Bij PEC zat gisteren iedereen bovenaan de tribunes dicht op elkaar omdat de onderste rijen in de regen stonden. Ook bij Utrecht stonden veel mensen dicht op elkaar terwijl andere vakken bijna leeg waren. Dat is inderdaad niet zoals de 1/3e bezetting door de overheid is bedoeld, maar het blijkt wel weer dat weinig mensen zich nog strikt aan de regels houden.Zo in de Kuip te zien werkt daar de 1/3 maatregel ook niet.
In theorie met de verkoop. Was niet echt veel van te zien. Kan je net zo goed in een vol stadion spelen. Die paar besmettingen kunnen er ook nog wel bij.Viel toch wel mee? Moest steeds een stoeltje tussen zitten volgens de kaartjes. Zag ik om mij heen wel redelijk. Had alleen niemand een mondkapje op.
In theorie met de verkoop. Was niet echt veel van te zien. Kan je net zo goed in een vol stadion spelen. Die paar besmettingen kunnen er ook nog wel bij.
PS graag deze ook tekenen.
Stadions vol! Op naar volledige bezetting en echte voetbalbeleving
Wij roepen het kabinet op om de voetbalstadions volledig te openen. Waar dit in de meeste landen al is gebeurd, blijft Nederland zware en schadelijke beperkingen opleggen. Een derde van de capaciteit is niet genoeg en de strikte voorwaarden maken een leuke voetbalbeleving onmogelijk.stadionsvol.petities.nl