Home - Onverdeeld open
onverdeeldopen.nl
Eindelijk een genuanceerd initiatief waar ik me volledig achter wil scharen. Hopelijk gaan miljoenen mensen dit ondertekenen.
Stiekem naar VI gekeken?Home - Onverdeeld open
onverdeeldopen.nl
Eindelijk een genuanceerd initiatief waar ik me volledig achter wil scharen. Hopelijk gaan miljoenen mensen dit ondertekenen.
Heb net de herhaling aan gezet voor de duiding van Mona Keijzer, nadat ik hierover op Twitter gelezen heb.Stiekem naar VI gekeken?
Ik heb haar ook gezien en vind haar principe lovenswaardig. Dat zouden meer politici moeten doen.Heb net de herhaling aan gezet voor de duiding van Mona Keijzer, nadat ik hierover op Twitter gelezen heb.
Geloof niet dat petities helpen, maar toch ondertekend.Home - Onverdeeld open
onverdeeldopen.nl
Je moet een paar keer refreshen, dan kom je er op een gegeven moment wel doorheen.Kan het nu weer?
Jep. Mooi initiatief.Zal zo eens kijken dan, zie nog best verstandige mensen onder de ondertekenaars zitten
Jep. En van dir dr. Ronald Meester heb ik nog les gehad bij een nascholing. Mooie vent.Home - Onverdeeld open
onverdeeldopen.nl
De Wolf schaart ze allemaal onder de noemer 'Wappies' .Zal zo eens kijken dan, zie nog best verstandige mensen onder de ondertekenaars zitten
Ik ook getekend. Voegt weinig toe in deze fase.
Is het nog te vroeg om hem te vergelijken met één of andere Duitse arts van een aantal jaren geleden ?
Vergelijkingen met die tijd mogen alleen maar als Wilders of Baudet iets geks zegt, anders niet...Is het nog te vroeg om hem te vergelijken met één of andere Duitse arts van een aantal jaren geleden ?
Is het nog te vroeg om hem te vergelijken met één of andere Duitse arts van een aantal jaren geleden ?
Echte PSV'er.Vergelijkingen met die tijd mogen alleen maar als Wilders of Baudet iets geks zegt, anders niet...