Coronavirus 2

De Wolf

Well-known member

Hier staat dat het niet wenselijk is, ik had er ook nog 1 waarbij ze het helemaal ontraden.
Even via google translate vertaald omdat mijn Noors nu ook niet zo geweldig is. Kan het een beetje begrijpen omdat het veel lijkt op Fries.

Heb het ook al een keer eerder afgekraakt dat boven de 50 jaar (volgens hun 45 jaar) het weinig toegevoegde waarde heeft tenzij je een onderliggende kwaal hebt. Zorg heeft overigens weinig toegevoegde waarde omdat Omikron zich toch weinig aantrekt van of iemand wel of niet geboosterd is. Het enige wat je ze kan adviseren is hun contacten te beperken.

zwammy

Well-known member
Volgens mij vertaal je het als dat "ze niet overtuigd zijn dat het toegevoegde waarde heeft" , dat lijkt me nogal een verschil met "gevaarlijk".

Dat stond er ook niet wenselijk, ik had er nog een gevonden waar ze het ten strengste afraden, als ik die vind plaats ik hem nog en anders haal ik de vorige opmerking terug.

Ik kan gewoon onder kiezen tussen Deens en Nederlands, blijkbaar kunnen jullie dat niet, zal ik de volgende keer de Nederlandse tekst neerzetten.

De Wolf

Well-known member
Dat stond er ook niet wenselijk, ik had er nog een gevonden waar ze het ten strengste afraden, als ik die vind plaats ik hem nog en anders haal ik de vorige opmerking terug.
Zijn dat die lui van Stichting Artsencollectief?
Die vonden een jaar geleden vaccineren al onzin.

Max

Administrator
Forumleiding
Door een behoorlijke daling op de IC afdeling minder mensen in het ziekenhuis. We weer 201 gewone opnames en 16 IC opnames. Geen heel zorgwekkende aantallen als het daarbij blijft.

JMD

Well-known member

En in februari 2023 weer met een jaar. En in februari 2024 weer enz... Net als het tijdelijke CTB en de noodwet die allemaal helemaal niet zo tijdelijk blijken...

SanMark.

Well-known member

En in februari 2023 weer met een jaar. En in februari 2024 weer enz... Net als het tijdelijke CTB en de noodwet die allemaal helemaal niet zo tijdelijk blijken...
Dat is goed nieuws voor de Wolfjes van deze wereld.

JMD

Well-known member
Dat is goed nieuws voor de Wolfjes van deze wereld.
Vooral voor de mensen die niet tegen onzekerheid kunnen en daarom maar alle maatregelen willen behouden. Want ooit zou er ergens wel eens iets kunnen ontstaan. Ja, dat kan ook met hele andere ziektes. Maar ooit gingen we daar nuchter mee om, we zorgden dat we voorbereid waren als er wat mocht gebeuren, en we gingen over tot de orde van de dag. Nu lijkt het wel alsof men het normaal vindt om niet voorbereid te zijn en daarom maar tot in lengte van dagen de maatregelen er in te houden.

Misschien moeten we ook maar stoppen met naar buiten gaan, want er zou een ongeluk kunnen gebeuren. Men is totaal paniekerig geworden over dat er iets kan gebeuren. Ooit was het 'van leven ga je dood', nu is het 'omdat ik niet wil dat er iets met me gebeurt wil stop ik met leven en ga ik angstig thuis zitten'

De Wolf

Well-known member
Bullshit. Dit is geen stok achter de hand.
Loslaten kan ook maar dan is er een mogelijkheid dat Duitsland ineens gaat roepen dat er geen Nederlanders meer de grens over mogen omdat er toevallig een paar mensen met een nieuwe variant zijn.

Ben wel van mening dat ze doorslaan met die Boostercodes. Dan snappen ze blijkbaar niet wat het doel van het vaccin is.

gevegt

Well-known member
Here we go...

Bizar dat de verschillen binnen Europa zo groot zijn.
Dat komt omdat er ooit besloten is dat de gezondheidszorg niet iets is van de EU maar dat de landen er altijd zelf over gaan.

Ska P 187

Well-known member
Here we go...

Bizar dat de verschillen binnen Europa zo groot zijn.
Neurenberg ligt niet zo heel ver daar vandaan toch?

• Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan