Hankie
Well-known member
De bron van al het kwaad bedoel je?Waarom moet jij die negers er nu weer bijhalen ?
De bron van al het kwaad bedoel je?Waarom moet jij die negers er nu weer bijhalen ?
150 opnames en 11 op de IC.
Echt stijl omhoog gaat de groei in de opnames niet.
IC bezetting daalt weer flink verder.
Iedereen vind 1/3 bezetting van de stadions te weinig, maar hoe zit het eigenlijk met de uitsupporters? Op de site van de overheid staat daar niets over. Is daar überhaupt iets over gezegd, of gaat iedereen er maar stilzwijgend van uit dat dat niet toegestaan is?
De keuze van het Kabinet is om de 1,5 regel (in theorie) toe te passen. Dan ontkom je niet aan een lagere capaciteit. Uiteraard kan je een uitzondering maken maar dan willen andere sectoren ook weer minder beperkingen.Iedereen vind 1/3 bezetting van de stadions te weinig, maar hoe zit het eigenlijk met de uitsupporters? Op de site van de overheid staat daar niets over. Is daar überhaupt iets over gezegd, of gaat iedereen er maar stilzwijgend van uit dat dat niet toegestaan is?
Toen we vorig seizoen begonnen met 1/3 capaciteit waren er ook geen uitsupporters toegestaan, omdat clubs zoveel mogelijk SK-houders binnen wil hebben. Zal nou wel weer zo zijn. Terecht.Iedereen vind 1/3 bezetting van de stadions te weinig, maar hoe zit het eigenlijk met de uitsupporters? Op de site van de overheid staat daar niets over. Is daar überhaupt iets over gezegd, of gaat iedereen er maar stilzwijgend van uit dat dat niet toegestaan is?
Is natuurlijk puur een knakenkwestie.Twente blijft dicht wat ik las. Of alle seizoenkaarthouders binnen of geen enkele.
Is inderdaad ook wel logisch, maar vond het vreemd dat dat nergens vermeld werd. Ik heb even navraag gedaan bij AZ en voorlopig zijn er inderdaad geen uitsupporters welkom.Toen we vorig seizoen begonnen met 1/3 capaciteit waren er ook geen uitsupporters toegestaan, omdat clubs zoveel mogelijk SK-houders binnen wil hebben. Zal nou wel weer zo zijn. Terecht.
Daar zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben.Ik dacht dat Maasveld dit fenomeen wel had benoemd.