gevegt
Well-known member
Convoyi!Iemand het nieuws over Canada gevolgd de laatste tijd? Blijken een paar truckers op weg naar Trudeau te zijn.
Convoyi!Iemand het nieuws over Canada gevolgd de laatste tijd? Blijken een paar truckers op weg naar Trudeau te zijn.
Dat zal toch wel op het journaal zijn geweest ?Iemand het nieuws over Canada gevolgd de laatste tijd? Blijken een paar truckers op weg naar Trudeau te zijn.
Het zijn truckers, geen trekkers.Dat zal toch wel op het journaal zijn geweest ?
Dat is nu niet echt het eerste waar ik aan denk als ik 's morgens opsta.Iemand het nieuws over Canada gevolgd de laatste tijd? Blijken een paar truckers op weg naar Trudeau te zijn.
Snap die mensen wel. Het gras is duidelijk groener bij de buren.
Dat is nu niet echt het eerste waar ik aan denk als ik 's morgens opsta.
Zoals van der Zee het ZA/ZO topic volgt.
Kiek eens hier, Caronline volgt dvk 🎉
Zonder duiding door Corona om met Corona kunnen we er nog steeds niets mee.150 opnames en 11 op de IC.
Echt stijl omhoog gaat de groei in de opnames niet.
IC bezetting daalt weer flink verder.
Als het er zo meteen 50.000 worden (waar men over spreekt), dan is dat een file van 600 km. Als demonstratie.Moeten we nou echt een file van vrachtwagens op ons journaal laten zien dan?
Dat is niks bij zwarte zaterdag.Als het er zo meteen 50.000 worden (waar men over spreekt), dan is dat een file van 600 km. Als demonstratie.
Heel veel andere onzin wat er in de rest van de wereld gebeurd word ook gewoon gemeld op het journaal.Moeten we nou echt een file van vrachtwagens op ons journaal laten zien dan?
Waarom moet jij die negers er nu weer bijhalen ?Dat is niks bij zwarte zaterdag.