Coronavirus 2

erka

Well-known member
Irritante cameravoering met dat inzoomen steeds. Verder positief over Kuipers. Veel simpeler taalgebruik dan de breedsprakige fantasieën van Hugo de Zwetser. Complimenten
 

JMD

Well-known member
Was wel benieuwd naar Ernst Kuipers. Hij legt het beter uit dan vrind Huug.
Jep. Was ook de eerste in tijden die ik weer even live keek. Wilde Kuipers wel eens horen.

Mooi dat hij voor zijn verhaal alleen de gegevens van 3 dagen terug als plaatje gebruikte, want de echte exponentiële groei is er inmiddels wel uit, maar dat was niet handig voor zijn verhaal natuurlijk. Idem met de VK-cijfers die echt al een tijd aan het dalen zijn, maar het plaatje liet nog een stijging zien.

Rutte kon overigens niet rekenen, 'we gaan wel 80.000 besmettingen per dag zien', dat is 3-4x zo veel als nu. Even ervoor: we zitten op 35.000 per dag...
En ik ben benieuwd of we die 80.000 gaan halen, dat zou betekenen dat er 250.000 tests per dag moeten worden gedaan, het kraakt nu al bij 100.000 per dag...
 

Joost

Well-known member
Irritante cameravoering met dat inzoomen steeds. Verder positief over Kuipers. Veel simpeler taalgebruik dan de breedsprakige fantasieën van Hugo de Zwetser. Complimenten
Ik vond het een bedroevende persconferentie.

Ze willen het wiel opnieuw uitvinden, kunnen niets uitleggen.

Rutte zegt; gebruik je gezond verstand, misschien moet hij dat zelf eens doen. Na 2 jaar Corona mag je voor iedere maatregel die je neemt wel eens moeten kunnen aantonen dat ze effect hebben.
 

erka

Well-known member
Hahahah wat een gelul van Rutte over nieuwe wetenschappelijke inzichten over het mondkapje. Leugenaar.
 

JMD

Well-known member
Hahahah wat een gelul van Rutte over nieuwe wetenschappelijke inzichten over het mondkapje. Leugenaar.
En vooral ook: 'het advies om dat bv ook buiten te dragen'. Dat gaan er weinigen doen...
En in MBO/HBO/WO moet die continu op. Ik wens mijn collega's in die sectoren veel succes, bij ons is het alleen in de gangen, en het is niet te doen om dat te handhaven...
 

Mario

Well-known member
Ik ben blij dat ik voorlopig nog thuis mag blijven werken. De hele dag dat ding op ga ik echt niet trekken.

Verder het verwachte nieuws, en bla bla. Corona gaat niet meer weg... goh
 
Bovenaan